Gå til innhold

Mami!!!!! :o)

Vålerenga12 m/ 3 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde besøk idag av søsteren min som nettopp har kjøpt nytt hus.

Og de har en diger gang, som de gjerne vil innrede og gjøre noe pent ut av.

Jeg kom til å tenke på den fine gangen din! Skohylla og overhylla (hehe:p) =)

Fortalte søsteren min om hvordan skohyllen din var - og hun ble kjempeinteressert:)

Hvor har du kjøpt det? :) Hehe =)

Må også bare nevne at jeg synes du er... Helt utrolig :)

Leste ett innlegg som var sytete - men det syns jeg du har all verdens grunn til å gjøre. Det er jo bare følelser!

Så lenge det ikke hver dag - så har man LOV til å ha en dag hvor alt bare er... rævva.... ;o)

Da får man en god dag neste dag igjen ;o) Dessuten er du gravid :D

VI får håpe veslejenta kommer ut snart!

Det er vel ikke lenge til termin, vel?

Og du fikk vel vesle - trollet ditt en uke før termin? ;o)

Eller husker jeg feil... hmm..

Hun er utrolig pen.

SItter bare og... tenker: Så nydelig,.. :)

Herlige disse små.

Åssen var hun på Gigagøy forresten?

Var der med Daniel for noen uker siden - han var HELT i hundre.

Han skulle absolutt ha meg til å prøve den sklien som går RETT ned (den plastikksklia, rød sklie. Helt innerst, der hvor man skyter med slike baller.. Jeg fikk DET brannsåret på hendene.. Og Daniel ler vettu, hehe ;o) Jeg tok sklia en gang, så var det nok...

Nå er vel ikke akkurat DU i stand til å være med på slike sklier nå, men, hehehe ;o)

Men, han må alltid ha ca 10min på å bli varm i trøya. Bare kose med mamma og se på alle sammen, hehe ;o)

Kos deg med å være en 3barnsfamilie også da - om ikke lenge er dere 4!

;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :)

Dæven så langt du skriver hehe, skal prøve å svare på alt ;)

Gangen er ikeapreget her hehe, overhyllen er liatorp og skohyllen er en av de billigste hos ikea (tror jeg gav 300 for den), har bare malt den hvit.

Så heldig søsteren din er som får stoooor gang hehe :)

Jo takk, prøver så godt jeg kan å ikke syte så veldig men det begynner å bli litt vanskelig hehehe :) har mest lyst til å bare grine hele tiden, men nå er det bare 3 uker igjen så jeg skal søren meg holde ut det altså..

Er 23 dager igjen til termin nå og jeg har hatt masse masrier i det siste så jeg håper det blir noe alvor av de snart.

Talie kom 9 dager før menstermin og to uker før ul-terminen.

Tusen takk :) er jo såååå stolt da hehe, så deilig å være mamma!

Hun var litt redd på gigagøy faktisk :-S var så himla mange der den dagen vi var der og veldig mange store og hensynsløse unger.

Var flere unger som så ut til å slå seg fælt den dagen så vi dro hjem etter et par timer bare.

Var ei lita jente som ble dyttet fra toppen av den ene polstrede trappen blandt annet (om du skjønner hvor jeg mener?), hun tok baklengs salto to ganger før hun landet på nakken :-S

Sånn sett er hoppeloppeland i Lillestrøm mye bedre, og flere ting for de yngste også :)

Hvordan går det hos dere da? skulle ikke dere flytte? og hva med babyplanlegging?

Skrevet

*kremt*

Ehh.. Hehee.. Jaa...

Jeg er bare sånn!! Når jeg først begynner så... Ja, du så hvor det bar hen... hehe ;o)

Du er ikke den eneste til å kommentere at jeg skriver langt... *trallala*

:o)

Jaa, hun er kjempeheldig!

Etter jeg så skohyllen din, så ville jeg ha slik selv., Men... Gangen her er altfor liten. Så da gav jeg ideen bare videre til søsteren min idag, haha ;o)

(Men jeg også vil ha, må få et hus først... :D )

Det var jo faktisk utrolig billig da. Ikea duger i massevis på mange ting ;o)

Usj, ja.. Skjønner.. :)

Må nå bare si du har vært flink. Mener å huske at du har nevnt kynnere en stund også - jeg fikk de før jeg visste at jeg var gravid, Helt jævelig er de - og når du i tillegg er kvalm også da..

TIng skal ikke bare være bare-bare. Det beste er at man faktisk FÅR et godt resultat ut av det. Vanskelig innimellom når det er på sitt verste, å tenke POSITIVT hele tiden også ;o)

Hehe :)

Husker det der selv.

Disse større barna altså.. :(

Huff.. Daniel ble dyttet innimellom han også. Jeg og samboeren gikk jo rundt og fotfulgte ungen. Er så redd for at han skal bli borte (overbeskyttende jaa...), i tillegg til at det er så gøy å prøve:D

Hehe ;o)

Er ikke rart de blir redde da. Ganske truende disse store barna, når de bare buser gjennom som svære troll - for disse små.

Joda - jeg jobber hver dag nå.

Hadde ikke fått mensen på 6mnd, men.. Nå som jeg har begynt i jobb så har jeg faktisk fått mensen to ganger på en mnd. Det er veldig gøy altså. *blæh*

Hehe ;o)

Vi prøver jo, men jeg tenker ikke på det slik som før. Etter skuffelsen og alle de tingene som legen fant ut, så.. Blokkerte jeg egentlig alt.

Vi får se om det blir klaff nå, siden jeg har fått tilbake mensen. :o)

Jeg er så usikker på flytting!!

Var på foreldremøte i bhg til Daniel for en uke siden. Og etter det vil jeg IKKE flytte. Bhg hans er jo bare så fantastisk og alt.. Jeg har bestemt meg for å bli her til over jul - så skal vi se om vi får tatt oss et lån da.

Det beste ville være å gjøre det nå, siden boligprisene faller. Men - samboeren har ikke fast jobb og jeg er kun i 50% stilling. Så da blir det vanskelig.

Håper han får fast jobb etter jul - når kontrakten hans går ut og de skal ta en ny evaluering av han.. :)

Beklager at jeg skriver så mye, hehehe ;o)

Får jeg skylde på at jeg ikke har vært her på en stund? Vært lite aktiv den siste tiden...

Skylder på det jeg..

*nikke*

;o)

Skrevet

For nå ble jo ikke jeg nyskjerrig på den skohylla *sukk*

trenger og sko-løsning i gangen min :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...