Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg litt ang inkassosaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pådratt meg noen sådanne for noen år siden og nå vil jeg gjerne gjøre opp for meg.

Men hvor kan jeg henvende meg for å få oversikt?

Noen som sitter på noe register?

Eller må jeg ringe rundt til alle mulig tenkelige inkassoselskaper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hvilke inkassofirmaer du har som kreditorer? Isåfall er jo saken grei-ring dem. Ellers kan du jo prøve statens innkrevningssentral-vet ikke om de har oversikt, men skader ikke å prøve:)

Skrevet

hvis du går inn på GOA (gjeldsofferalliansen) sine sier så er det der en link hvor du kan sende forespørsel til de firmaene som har oversikt over betalingsanmerkninger. så får du oversikten hjem i posten.

Skrevet

Skjønner ikke helt... Hvis du har fått inkasso på noe for noen år siden, så har det vel ikke bare stoppet å komme regninger på beløpet? Får du fremdeles purringer, eller har du fått brev fra namsmannen for eksempel?

Skrevet

Eller så kan det vel hende at du aldri fikk inkasso, bare varsel om inkasso? Da står du nok fremdeles osm skyldig hos selskapet som sendte faktura i utgangspunktet, men de tok seg aldri bryet med å selge saken til et inkassobyrå. Da må du kontakte de du fik faktura fra i utgangspunktet, og høre hva som står på deg.

Skrevet

Hei,

Jobber i bransjen selv og vi får ofte henvendelser fra Norges inkassobyråers forening (NIF) fra folk som ikke har helt oversikt. Jeg ville begynt der hvis jeg var deg.

www.inkasso.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...