Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 er det normalt og verke i dei?? har noen på innsida av knærne...og dei verker sånn etter eg har sittet en stund...eller når eg står opp om morgenen.
Mia29 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Smerter og verking fra åreknuter er normalt. Ikke alle er plaget med dette, men det er et kjent problem. Støttestrømper som du får kjøpt på apoteket kan avhjelpe problemene. Kan være lurt å bruke dersom du f.eks har jobb hvor du står sitter mye. Eller i forkant av de periodene hvor du vet du blir plaget. Dersm problemet er plagsomt og ikke gir seg etter fødselen bør du ta problemet opp med lege for å vurdere om det er noe som bør/kan gjøres noe med. (Man kan operere, men det er ikke risikofritt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå