Gå til innhold

åreknuter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt og verke i dei?? har noen på innsida av knærne...og dei verker sånn etter eg har sittet en stund...eller når eg står opp om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smerter og verking fra åreknuter er normalt. Ikke alle er plaget med dette, men det er et kjent problem. Støttestrømper som du får kjøpt på apoteket kan avhjelpe problemene. Kan være lurt å bruke dersom du f.eks har jobb hvor du står sitter mye. Eller i forkant av de periodene hvor du vet du blir plaget. Dersm problemet er plagsomt og ikke gir seg etter fødselen bør du ta problemet opp med lege for å vurdere om det er noe som bør/kan gjøres noe med. (Man kan operere, men det er ikke risikofritt.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...