Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Sånn som man stikker i øret altså!? Hva betalte dere? og hvor kjøpte dere?
Mom2Two Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Det blir sagt at øretermometerne måler veldig ujevnt. Det er bedre å kjøpe et slikt digitalt termometer til å måle i baken, så kjøper man slike engangs plasthetter ved siden av. Et slikt termometer koster vel 79 kr eller så.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Øretermometer er ikke til å stole på! vet av mange som har hatt det og ingen er fornøyde!!! Jeg målte en tydelig febersyk unge 10 ganger på rappen helt likt og fikk10 forskjellige svar!! alt fra 35.2 grader til 39.7 grader!! rompetermometer er det eneste som gir et sikkert svar...... 89 kr for et digitalt som gir svar etter max 10 sek!
St.Sunniva Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Mitt kostet vel rundt 499,- Jeg måtte ha det, da vesla blir helt krakilsk når hun får ett i rompa. Hun nekter å bli vasket i rompa iallefall en uke etterpå...
^*^Ma85^*^ Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 signerer de andre over her! og nå har apotek1 fått et rumpetermometer med bøyelig tupp også! genialt
Ladybug~N&E Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 rumpetermometer er det eneste som gir nøyaktig temperatur. ingen vits å å bruke hundrevis av kroner på termometer til øret, pannen eller formet som smokker og gud vet hva. det enkleste er ofte det beste;) digitalt termometer til baken!!
FrøkenSprøken Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Vel, de bruker nå digitale øretermometer både på føden og på legevakten, da. Så såååå upålitelige er de vel ikke... Vi har kjøpt et øretermometer på apoteket, og har aldri fått forskjellige svar med det. Ikke engang en tidels grad. Dersom man har barn som helt tydelig synes det er grusomt å få noe opp i rumpe, ser jeg ikke problemet. Dessuten er det allmenntilstanden man skal være obs på, og ikke temperaturen. Den er bare et hjelpemiddel, og det er ikke på desimalen nøye...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Kjøp en du kan stikke i stumpen slik att du får mer riktig svar.
Dailis Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 På føden her har de rompetermometer, på barneavdelingen og. De godtar ingenting annet. Har vært på legevakten med øretermometer og der sa elgen det ikke var helt pålitelig.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 12. oktober 2008 #10 Skrevet 12. oktober 2008 På legevakten og føden har de ofte ikke tid til å dra ned bukser og stikke den inn. Raskere ta i øret. Men de kjenner aparatet godt og vet hva som skal legges til.
camosilla Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Mamma jobber på apotek, og de har sluttet å selge øretermometere ford de ikke er til "å stole på".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå