Prøverpånr*2* Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Lurer litt på et spm ang EL. Første dag i siste mens var 3 okt, men varte bare til formiddagen 5 okt, altså under 2 døgn. Vanligvis blør jeg i 6-8 dager. Tok en EL test(billigstrimmel) idag, og den viste svakt positivt(begge streker like kraftig). Har jeg EL allerede? Skulle egentlig ikke hatt EL før 18 okt. Og IKM er 1 nov. Vil EL bli "fremskyndet" siden jeg blødde i bare 2 dager og ikke i 6-8? Tror dere jeg kan ha EL nå, siden testen slår ut svakt positiv på EL nå? Rekner jeg IKM 14 dager fra nå da? Arhg, blir så frustrert over kroppen min! Ingenting som stemmer jo. Skal jo blø i ca 7 dager jeg, og ikke i 2. Og en syklus er på 29 dager... Tror dere EL er fremskyndet siden jeg blødde i bare 2 dager eller? Forvirra..
birma og tredjemann Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Man regner jo første dag av blødningen som dag 1 og det skal visstnok ikke ha noe å si hvor lenge man blør i forhold til sykluslengden. Jeg tipper (uten å vite noe sikkert) at du har lik syklus som vanlig selv om du blødde kortere enn vanlig. Det er jo tiden fra EL til IKM som skal være stabil, ikke nødvendigvis IKM til EL. EL-testene er ikke alltid like gode å tolke. De gangene jeg har fått positivt utslag har teststreken vært sterkere enn kontrollstreken.
Elva Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Har du tatt graviditetstest? Vet om noen venner som har hatt blødning på 1-3 dager, men alikevell vore gravid. Eggløsningstester kan jo også brukes til graviditetstest, så kan jo være derfor den slo ut allerede? Kansje du er gravid ?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 ja jeg er enig med elva...ta en gravid test og hod oss oppdatert da;)
Prøverpånr*2* Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2008 Hmm, NÅ blir jeg usikker nå. Må vel kjøpe en g-test imorgen og teste da... Men tror neppe det er noe graviditet på gang, selv om det hadde vært LYKKE på jord for oss:D Skal gi tilbakemelding imorgen!
Prøverpånr*2* Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2008 Kun 1 strek på G-test, så er nok ikke gravid nei! Testa EL også, og idag var teststreken sterkere enn kontrollstreken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå