Gå til innhold

Sparkjøp - returnere varer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har handlet på Sparkjøp (postordre) og returnert varer der før?

Har bare handlet på H&M og returnert før, der var det jo så enkelt... Men med Sparkjøp må man betale porto selv for det man returnerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må betale porto selv ja..........................men må ma ikke det ved alle nettbutikker når returen ikke gjelder reklamasjon?

Har handlet en del hos Ellos, der får man med en ferdig frankert blanket hvis man skal returnere varer, men de trekker jo fra portoen fra den summe du evt. skal ha i tillgode fra dem.

Skrevet

Kanskje det er sånn på H&M også ja... At de trakk fra portoen på den summen jeg skulle ha igjen... Har jeg ikke tenkt over! :o)

Takke-takk for svaret! :o)

Skrevet

På leresoute betalte jeg ikke portoen selv... Sendte bare pakka i retur. Fikk tilbake summen av varen og ekspdisjonsgebyret. Betalte kun porto for å få varen sendt til meg... ikke tilbake..

Skrevet

Tror jeg hvertfall.. hehe.. Gikk bare 30 kr i minus mener jeg å huske hvertfall..

Skrevet

Hehe... Det skulle være La Redoute

Skrevet

ingen anelse med portoen på sparkjøp. men det tar en hel evighet og litt til før du får pengene tilbake på konto eller giro!! jeg husker jeg ringte mange ganger og purret på dem..

Skrevet

Jeg har nettopp sendt tilbake noen klær til sparkjøp, betalte porto selv, men mener å huske fra sist gang at de overførte portopengene tilbake sammen med pengene jeg skulle ha tilbake for klærne. Men da må du skrive opp kontonr ditt.

Skrevet

Kommer vel litt an på hva som er grunnen til returen vil jeg tro.. Om det er fordi det er skade på produktet, eller om det er fordi du finner ut at du bare ikke vil ha varen likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...