Madamina Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Er litt til her inne da det er litt dafft på DinBaby. Jeg ble klippet sist og revnet til grad 2 denne gang. Var helt umulig å presse sakte og ungen kom med ansiktet opp og i en kjempefart. Fikk dessuten litt dårlige pressrier og ville bare bli ferdig. Jordmor hadde finskegrep og holdt igjen hodet, men revnet i det gamle epsitomy arret. Men hvor mange her har opplevd å revne? Jeg prøver bare å tenke sånn pyttsann. Det er jo ikke noe å gjøre med det nå og det er jo ikke så krise med en grad 2. Vondt har man vel uansett nedentil etterpå. Men hvor mange her inne har revnet ved tidligere fødsler? Klarer de stort sett å forhindre det? Har dere hatt plager med arret? Altså et spørsmål til flergangsfødende og ikke ment for å skremme. Man kjenner ikke at man revner og det er ikke så skrekkelig etterpå. Bare litt plagsomt å bli sydd. Som om man ikke har blitt plaget nok. Vel, bør vel finne meg et annet forum. Men her er det jo damer som fortsatt har tid til å slenge en del på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå