Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 nydelig serie. Jeg vet jeg har sagt det før, men en god ting kan ikke gjentas for ofte, så da sier jeg det igjen:-) Om dere ikke har fått med dere alle episodene så kan de ses på nrk nett:-) Jeg ler og jeg gråter og kjenner at jeg blir dratt inn i handlingen:-) En varm, hjertegod serie som får en i godt humør og gir en god følelse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå