Gå til innhold

Kokkelimonke LYKKE TIL PÅ TIRSDAG!!!!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse masse masse lykke til på sykehuset på tirsdag!!!

Nå er ventetiden snart slutt og du får snart et lite gull i armene dine!

Regner med du gir en kjapp oppdatering om hvordan det gikk når du er tilbake! =)

Jeg måtte jo bare lage en egen tråd til deg nå når du skal "føde" =)

Jeg går snart i seng, og skal på jobb imorgen, så er nok ikke her før du i alle fall er på vei til sykehuset.

Er veldig veldig spent på hvordan det går som 3 barnsmor. Jeg er i tvil selv om jeg skal gi vekk alle klærne, eller spare på dem i tilfelle ønsket om 1 siste liten skulle melde seg i løpet av 2-4 år før det blir for sent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

OG takk for det:) Koselig at folk tenker på meg, kommer inn her til to tråder, blir jo helt rørt!!!

Ja gleder meg til å holde ei lita prinsesse i armene mine, og få henne hjem her, hvor alt nå er så klart så klart.. Og komme hjem igjen til de andre barna, mannen og bam:) Har lengtet veldig hjem når jeg har vært på sykehus med de andre to, de to første dagene har jeg vært så sliten og trett at det var bare herlig å være på sykehuset, men så kom lengselen og den var ikke god.. Så håper egnetlig at den ikke kommer slik at jeg er en stund på sykehset helt til jeg er sterk nok til å komme hjem..alt etter hvordan alt går..

nei ikke lett om man skal gi vekk klærne eller spare til neste som kanskje kommer.. jeg har hele tiden visst jeg vil ha tre barn..men dette blir siste, så nå gir vi vekk alt etter gutten, og sparer etter jenta til denne jenta. og når hun nå vokser ut av ting så kommer vi nok til å gi det vekk etterhvert..

ha det bra så lenge da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...