Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg, kom akkurat på at det er vel i disse dager du skal få barn nr 3. Vil bare ønske deg riktig lykke til:-) Husker da jeg selv skulle få nr 3, vel vitende om at dette var sistemann (eller siste planlagte iallefall), koste meg nesten gløgg ihjel. Det er en utrolig flott periode du har foran deg, som trebarnsmor er man en trygg mamma og kan bare nyte. Vet du kjønnet og har navnet klart og kanskje? Hvis ikke kan vi sikkert være med på navnevalget her inne he, he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Og takk for det. Nå er alt pakket og klart (håper jeg), så vi reiser i morgen formiddag, og jeg blir mor igjen tirsdag formiddag.. Så gleder meg endelig til å treffe lille jenta mi.. Har sett jente på to UL, så jeg har gjort alt rosa her, så sliter hvis de har sett feil begge gangene..

Hadde navn klart til to dager siden da jeg fortalte mannen at jeg ikke var sikker lenger, så nå har vi ikke noe navn. Har funnet ut vi må se henne for å se litt hvilken type hun er liksom.

Blir bare glade for forslag til navn:) LIker korte enkle, det noen vil kalle gammeldagse navn.. Det passer også best sammen med de to vi har..

Dette blir nok siste mann her ja, og jeg håper det blir bare kos. Har vært mye usikker i dette sv.skapet, så håper jeg roer meg når barnet har kommet ut..

Snakkes om en liten uke, håper jeg er raskt på bena så jeg kommer meg fort hjem til bam, er jo hektet så blir nok hardt for meg å være vekke hihi:)

Ha det bra så lenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...