Gå til innhold

Noen fra sarp/Fredrikstad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er noen flere fra sarpsborg/ fredrikstad området som har lyst og treffes, så er det "BIM treff "på Katti i Fr.stad torsdag 16 oktober klokken 16:00.

Vi er 2 jenter som gjerne vil komme i kontakt med flere som er gravide eller har vært gravide, og vi kan ikke på noen av dagene BIM treffene er satt opp, så derfor lager vi vårt eget treff :)

Håper flere vil komme..

 

 

OG det er ikke for og " overkjøre " de som fikser BIM treffene at vi velger vår egen dato :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BIM treffene passer ikke, og selvfølgelig ikke denna datoen heller da :-( får håpe jeg får vært med neste gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...