Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Om det er noen flere fra sarpsborg/ fredrikstad området som har lyst og treffes, så er det "BIM treff "på Katti i Fr.stad torsdag 16 oktober klokken 16:00. Vi er 2 jenter som gjerne vil komme i kontakt med flere som er gravide eller har vært gravide, og vi kan ikke på noen av dagene BIM treffene er satt opp, så derfor lager vi vårt eget treff Håper flere vil komme.. OG det er ikke for og " overkjøre " de som fikser BIM treffene at vi velger vår egen dato
mamma_Christine Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 BIM treffene passer ikke, og selvfølgelig ikke denna datoen heller da :-( får håpe jeg får vært med neste gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå