Gå til innhold

bryllups planlegger,ville du brukt en sånn?please svar noen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en vennine lurer på om vi skal starte opp...Tror dere at det er et marked for dette? Vi bor i Bergen,men reising gjør oss ingenting (med måte..:-) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei :) men så er jeg en evig kontrollfreak også da, og jeg elsker å planlegge sånt.

Ville nok tatt vekk MYE kos for meg om noen andre skulle ha hovedansvaret, da hadde jeg gått å bekymret meg for om alt ble gjort riktig osv :)

Skrevet

Hei! Er gift allerede, og ville nok ikke brukt bryllupsplanlegger nei, siden det var plenty med planleggere allerede (mannen, meg, foreldrene våre). Men kan jo godt være det er marked for det. Har dere sjekket om det allerede finnes bryllupsplanleggere i området? Kan jo gjøre det på deltid en periode, for å se hvordan interessen er.

Skrevet

Nei det ville jeg ikke. Men det har nok kanskje mest med budsjett å gjøre. Dessuten er min kommende mann litt for kontrollfrik da det gjelder detaljer (vi snakker ikke bordpynt og servietter altså..hehe).

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Vi hadde tenkt å legge stor vekt på kommunikasjon mellom oss og brudepar.Der vi hjelper til med de praktiske tingene,som å finne lokaler og kansje hjelpe til med å "samle alle trådene". Alle brudepar vet jo hvordan de vil ha det sånn ca,og vi skal bare hjelpe til med å skaffe det de vil ha....

høres dette fornuftig ut????????

Skrevet

dytter og maser :-)

Skrevet

Hadde ikke betalt for det, men så liker jeg organisering:) Økonomien er jo litt treg akkurat nå, men det finnes jo mange med solid økonmi og lite tid. Det finnes jo alt noen i Bergen. Går det bra for dem?

Skrevet

vet du hva de heter? hvor de holder til?

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke.. Hadde ikke hatt noe behov for det.. Ville ordnet selv..

Skrevet

Nei, ville ikke benyttet meg av bryllupsplanlegger. Dekoratører osv

Synes det er så upersonlig.

Skrevet

hm ok...ikke så positivt dette :-( .....Kansje vi her i norge "henger litt etter" de andre der ute i verden...?....og dette er jo ikke bare et tilbud til "de med penger"..absolutt ikke.Med så store budsjett som mangen har når de gifter seg,vil jo dette bare bli en dråpe i havet sammenlignet...

Skrevet

Jeg ville ha brukt det ja.. Vet ikke om jeg "gidder" å gifte meg, men jeg er skikkelig dårlig med planlegging etc...vil bare skyte inn mine ønsker til noen som har peil, istedenfor å ha det dere evinnelige foreldremaset og svigers som skal blande inn hva de synes er best etc.. Takke meg til ansvarsfrihet :)

Skrevet

endelig en positiv!!!!!!!! yeah! hehe Men drar man virkelig inn svigermor????? guuuuud eg hadde dødd! hehe og eg LIKE min svigermor :-)

Skrevet

Nei, men det er et arbeidskollektiv som lager fester og events - og ei av de har spesialisert seg på bryllup. Sjefen min bruker selskapet både til bryllup, store dager og lanseringskampanjer. Jeg vet at den kretsen bruker desse ofte, og det virker som de baserer seg på et godt rykte og en viss krets.

Om jeg hadde benyttet meg av en planlegger måtte det nok vært til en stor dag, siden økonomien vår ikke hadde holdt til en planlegger akkurat nå. Men om noen år vil jo situasjonen endre seg for mange på min alder.

Gjest MariRari
Skrevet

Kanskje, hvis du hadde hatt en CV som imponerte meg og pengesekken tillot det. Med CV mener jeg en overbevisende sans for stil og det unike i hvert bryllup. Du måtte hatt de rette kontaktene og en oversikt jeg ikke var i stand til å skaffe meg selv uten å bruke altfor mye tid.

Svigermor no thanks. Bryllup bør være under brudeparets kontroll etter min mening. Lykke til.

Skrevet

Vel, hun har vel sine meninger om bryllupet til sønnen sin vil jeg tro :) Min er iallefall travel på den måten, samme hvor godt hun mener det ;)

Men tror det er flere enn meg som gjerne ville ha overlatt ansvaret til andre!

Skrevet

Jeg ville ikke brukt det... sorry. Da vi giftet oss forsøkte vi å finne billige løsninger der vi kunne. Budsjettet var viktig. Svigermor var forresten også viktig. Hun lagde brudebuketten, bryllupskaka, brudepikekjolen, og hjelpte til med pynting mm. Hun er utrolig flink og alt så veldig profesjonelt ut. :)

Skrevet

Men dette er jo en ting vi kan hjelpe med!!!!!!! Hvordan få et FLOTT bryllup med litt begrensa midler! Må jo være positivt å ha noen som kjenner "alle" lokaler o.l. og kontakter slik at en kan få MYE for pengene sine??

Skrevet

Men, dere skal jo også ha noe for jobben? Og hvis dere skal ha bedriften til å gå rundt, må dere jo tjene noen kroner. Hvis markedet er så lite som det ser ut til, betyr det at dere må dra inn *mye* penger på få kunder. Og da går jo vinninga opp i spinnina for de som leier dere inn til å skaffe billige priser?

Mannen min og jeg giftet oss i våres, og selv om det på ingen måte var noe overdådig bryllup, gikk det med totalt kr 120.000,- til antrekk, fest, trykksaker, blomster, hotell og fotografering. (Bryllupsreisen holdt vi utenfor regnskapet.) Jeg ville aldri ha brukt ekstra penger på et firma til å planlegge for meg.

Skrevet

Hehe...hadde aldri ville brukt penger på noe sånt, dyrt nok. Men for et lite snevert utvalg folk med for mye penger så kansje???

Skrevet

men på et budsjett på 120 000,- hva om vi kunne hjelpe dere å spare inn på noe og allikevel få det slik dere vil ha det?? Tenker at vi får/har mangen bekjente som driver div forskjellige bedrifter. Om vi kan skreddersy der for dere,lage alternativ er det jo mangen flere muligheter for oss med våres kontakter å få til noe bra...

el er jeg på jordet (i ammetåka..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...