hellohello:-o Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Er du frisør eller kjenner noen som er det som kunne tenkt seg jobb? Søker flere gode, blide og positive frisører. God lønn og supert arbeidsforhold.
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Østfold er rimelig stort så jeg ville vel spesifisert litt nærmere tror jeg:)
hellohello:-o Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 Gjelder hele østfold. Har salonger i alle de største byene. Askim er kanskje behovet størst..
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Har en herlig venninne som nettopp har vært i svangerskapspermisjon og nå leter hun etter jobb. 26 år gammel og utrolig dyktig. Var veldig populær i den forrige salongen hun jobbet ved, hadde mange faste kunder. Hun sluttet da hun fikk babyen da de også flyttet samtidig, til østfold.. Allsidig så vidt jeg vet. Kanskje jeg skulle tipse henne?
hellohello:-o Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2008 Det hadde vært supert. Vi driver et konsept med kun klipp og kun dropp inn. Tjener mye bedre enn det som er normalt rundt her. Kan jo høre med henne ,også kan jo hun ta kontakt med Gard på tlf 91604665. supert arb forhold.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Høres bra ut, hun er utrolig dyktig, har selv brukt henne i lang tid :-) Skal skrive ned nummeret og gi til henne, treffer hun sannsynligvis i kveld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå