Gå til innhold

Arveoppgjør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kan fortelle meg litt??

Jeg arver nå en del etter mine besteforeldre som begge er døde. Jeg arver fordi min far er død og dette gjelder hans foreldre d.v.s mine besteforeldre.

Bobestyreren er min Tante og alt er nå ordnet. Med det så mener jeg huset er ryddet og huset er solgt og overtatt.

Når vi jeg tidligst få disse pengene på konto??

Jeg leser meg grønn og skakk om arv her på nettet, men akkurat dette finner jeg ikke svar på...

Noen av dere som vet???

Riktig så så god søndagskveld fra lille meg:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan ta litt tid, for det skal vel innom skifteretten først tror jeg... eller er jeg heeelt på bærtur nå?? hmmm

Moren min fikk sin arv etter ca 1-2 mnd

Skrevet

Takk!!

Jeg mistenker også at det tar laaang tid, men det er kanskje ikke noen fasit svar på dette??

God natt Mazza*

Skrevet

Nei det aner jeg ikke i grunn...

natti natti trekløvermor :)

Skrevet

Jeg synes du høres virkelig grådig ut jeg. Er det virkelig lenge å vente 1 mnd på penger du har arvet? Hva med å heller sørge litt over besteforeldrene dine?

Skrevet

Er vel ikke sikkert hun er grådig-det kan være at hun trenger pengene..jeg venter på penger etter min mamma, ikke fordi jeg skal grapse til meg noe-men fordi jeg har fryktelig dårlig råd, og ungene trenger klær til vinteren.

Skrevet

Ja det kanskje virker litt grådig, men det er nesten et år siden de døde og vi har rukket å sørge!!

Penger trenger vi dessverre alle sammen og ekstra mye trenger man når man har alvorlig sykt barn, det kan jeg skrive under på.

Ønsker deg en god dag jeg LizzyG og alle dere andre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...