temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Sist vi var og så på dem spurte eldsta Theodor i etterkant om han ville ha en guttevalp eller en jentevalp... Theodor ble helt stille i baksetet før han repliserte høyt og tydelig; MOTORSYKKEL!
Karomamma Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Hahahahahaha! Mye kulere med motorsykkel, vettu
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Hahahahahaha, såklart det må bli motorsykkel!!! Han er jo mann må skjønne:-) Tenk at disse små menneskebarna våre allerede viser hva de synes er tøffest og finest i verden:-) Blir det valp da? Og et lite tips; Jentevalper er litt mindre stress.....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 Hehe. Vi vet ikke helt enda hva det blir... eller om det blir... Det er et alvorlig valg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Ja det er sant! Det er dessverre altfor mange som skaffer seg et dyr for så å innse at det kanskje var å ta vann over hodet. En hund er totalt avhengig av eier og det går jo stort sett begge veier om de finner tonen;-D Jeg håper dere finner løsningen som passer dere best!
♥Snulder Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Hoho! Artig liten fyr du har;=) Men jeg tror både valpen og motorsykkelen ville vært vann over hodet på meg! De bråker vel omtrent like mye også;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Nå kan jeg vel si det sånn, at den motorsykkelen trenger ikke å luftes like ofte....sånn de første ukene:-) Men klart at motorsykkel har jo enhver mann med respekt for seg selv;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå