Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg hadde akkurat vært innom en bensinstasjon og fyllt bensin. Jeg skulle svinge ut på E6. Fra venstre kom en bil og han blinket til høyre. Da regnet jeg med at han skulle inn på bensinstasjonen, og jeg kjørte. Han kjørte rett i sida mi. Jeg slo arma mi, og bilen min var ikke kjørbar lengre. Ellers var det ikke noe skader. Etter litt begynte tankene på babyen i magen og kretse. Men jeg kjente noen spark. Etter en time med skademelding og snakk med forsikringsselskap og verksted, ble jeg kjørt av en veldig snill NAF-mann på stasjonen. Jeg gikk på do og sjekka, ingen blødning. Så da håper og tror jeg at alt er ok med babyen. (Er 28+3 i dag). Kommer til å ringe fastlegen min for sikkerhetsskyld i morgen. Blir balete uten bil, men forhåpentlig vis kommer forsikringsselskapene fram til at det ikke var min skyld.
mamarama og lille banan Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 dette var jo ikke noe hyggelig, men det gikk helt sikkert bra med babyen din det kan være greit å få en sjekk bare for å være sikker. trolig vil du ikke få noe skyld i dette heller, hørtes ut som den andre bilisten skapte situasjonen med feil tegngiving.
sprængpupp<3 Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 det gikk nok veldig fint babyen ligger godt å trygt inne i magen din := ) men ville ha sjekket for sikkerthets skyld. ikke minst bare for å berolige meg selv også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå