Karomamma Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Den filmen er bare SÅ herlig!! Jeg ler og ler, selv om jeg har sett den flere ganger før. Akkurat passe underholdning på en dag som i dag Jeg må innrømme at jeg synes gutta er veeeldig sjarmerende og kjekke...
♥Snulder Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Tenkte jeg skulle overtale Snuldermannen til å be disse gutta i sitt 40 års lag... Noen av dere damene som har lyst til å hjelpe til med serveringa da eller???? ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG!!!! KAN GODT LAGE MATEN OG DRINKENE OGSÅ!!!!
♥Snulder Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Appropposs disse jordbærdrinkene du.... Skal hilse fra ett par damer som syntes de var ¨så gode at de var verdt all hodepinen de gav;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Moahahahaha....det er ikke jordbærdrinkene som gir hodepinen, det er RØDVINA!!!! Helt garantert altså:-)
♥Snulder Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tror deg! For min vin var hvit.. og jordbærdrinken var ...jordbærdrink;=) Og jeg hadde ikke hodepine!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Gode varer, mye vann pr enhet, da blir det bra:-) Og for en gangs skyld husket jeg den vesentlige detaljen vann:-) For jeg drakk en del rødvin og en del fruktcoctails;-DDDDDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå