Gå til innhold

He he he, Ocean's Eleven...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den filmen er bare SÅ herlig!! Jeg ler og ler, selv om jeg har sett den flere ganger før. Akkurat passe underholdning på en dag som i dag :)

 

Jeg må innrømme at jeg synes gutta er veeeldig sjarmerende og kjekke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fniiis...........;-)

Skrevet

Tenkte jeg skulle overtale Snuldermannen til å be disse gutta i sitt 40 års lag... Noen av dere damene som har lyst til å hjelpe til med serveringa da eller???? ;=)

Skrevet

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG!!!!

 

KAN GODT LAGE MATEN OG DRINKENE OGSÅ!!!!

Skrevet

Appropposs disse jordbærdrinkene du....

Skal hilse fra ett par damer som syntes de var ¨så gode at de var verdt all hodepinen de gav;=)

Skrevet

Moahahahaha....det er ikke jordbærdrinkene som gir hodepinen, det er RØDVINA!!!!

 

Helt garantert altså:-)

Skrevet

Jeg tror deg! For min vin var hvit.. og jordbærdrinken var ...jordbærdrink;=) Og jeg hadde ikke hodepine!!

Skrevet

Gode varer, mye vann pr enhet, da blir det bra:-) Og for en gangs skyld husket jeg den vesentlige detaljen vann:-)

For jeg drakk en del rødvin og en del fruktcoctails;-DDDDDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...