Gå til innhold

Endelig er vognen i hus! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte vogn i dag for en skarve femhundrelapp! Vognen er fra midten av 60-tallet, og er av merket Simo. Den er rett og slett nydelig. Dyp blå med hvite detaljer. Har et par bilder av den på profilen, hvis noen er interessert i å ta en titt:)

 

Syntes det var på tide å ordne med vogn nå; neste uke flytter jeg over til tredje trimester. Er det noen andre som har en slik vogn, fra samme ca. samme tid? Er dere fornøyde med den i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal forresten ha en "vanlig" vogn i tillegg til litt hardere føre:)

Skrevet

 

Får ikke sett noen bilder på profilen din :/ Ble skikkelig nyskjerrig nå.. Ville tatt langt mer for en vogn fra 60tallet jeg ja :)

Skrevet

Nå skal en kunne se bildene, hadde bare glemt å aktivere de...

 

Ja, det var virkelig et røverkjøp, vognen er jo i veldig god stand óg. Han som solgte den ville egentlig bare kaste den da han trodde ingen ville være interessert, men så bestemte han seg for å se om han fikk noe for den allikevel:)

Skrevet

Så utrolig tøff vogn du har fått deg :)

Skrevet

 

Oj den var skikkelig kul ! =)

Skrevet

Tusen takk til dere begge:) Vi er meget fornøyde med den kan en vel mildt sagt si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...