Qvinde Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Vi kjøpte vogn i dag for en skarve femhundrelapp! Vognen er fra midten av 60-tallet, og er av merket Simo. Den er rett og slett nydelig. Dyp blå med hvite detaljer. Har et par bilder av den på profilen, hvis noen er interessert i å ta en titt:) Syntes det var på tide å ordne med vogn nå; neste uke flytter jeg over til tredje trimester. Er det noen andre som har en slik vogn, fra samme ca. samme tid? Er dere fornøyde med den i så fall?
Qvinde Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2008 Vi skal forresten ha en "vanlig" vogn i tillegg til litt hardere føre:)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Får ikke sett noen bilder på profilen din :/ Ble skikkelig nyskjerrig nå.. Ville tatt langt mer for en vogn fra 60tallet jeg ja
Qvinde Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 Nå skal en kunne se bildene, hadde bare glemt å aktivere de... Ja, det var virkelig et røverkjøp, vognen er jo i veldig god stand óg. Han som solgte den ville egentlig bare kaste den da han trodde ingen ville være interessert, men så bestemte han seg for å se om han fikk noe for den allikevel:)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Oj den var skikkelig kul ! =)
Qvinde Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2008 Tusen takk til dere begge:) Vi er meget fornøyde med den kan en vel mildt sagt si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå