Gå til innhold

Snulder hulder:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si tusen takk igjen! Jeg storkoste meg og det er så deilig å føle seg så avslappet i deres selskap. Dere er gode på å få andre til å føle seg avslappet og hjemme:-)

Og for et nydelig hus dere har - jeg har skrytt og skrytt til sambo, og fortalt om deilig mat - for gjett hva han spurte om da jeg kom hjem;-D Hihihi...sa det jo!

Dere er noen flotte mennesker!

Neste gang ville han også bli med:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skriver under her sporenstreks!! Tusen takk for invitasjonen, et var veldig koselig å få lov til å være med og feire deg, småen!! Og herlig å være sammen med dere andre jentene "herfra". Hver gang :)

Hyggelige og morsomme venninner du har og en knakende grei mann altså :) Jeg sov godt som bare det på det rooooosa rommet til lilleSnulder. Det var fint å se henne også, hun er ei skikkelig godjente, Akkurat som mammaen :)

We sneiks :)

Skrevet

Tusen takk for at dere kom!!! Jeg hadde en knakende festlig aften:=) På jobb i dag så har de andre festdeltagerene skrytt dere opp i skyene! "For noen morsomme og herlige damer" er kommentarene;=) Tegnspråk-undervisningen med Karomamma på terrassen er bare en av episodene vi har ledd høyt og lenge av i dag;=) Spesielt morsomt hadde vi det da Øyvind stakk innom kontoret:=D

I tillegg så har det kommet så mange kommentart om at MSB må være min yngre og litt kortere tvilling;=)

Neste gang så tar dere med gutta på tur ut i ødemarken! Da kan vi spise og drikke godt og le ut i de små timer... igjen!

Skrevet

Hahahahaha, Øyvind ja:-) Det er gutten sin det;-D

Utrolig artig med sånne kvelder hvor latteren sitter løst og alle er blide og glade:-)

Du har jo noen herlige kolleger og!!!

Ja gutta tar vi gjerne med:-)

Skrevet

Ja jeg storkoste meg jeg også....... selv om det er din skyld at jeg er trøtt ennå;-)

Jeg måtte også skryte av huset, for jeg digger hallen deres....

Jeg har funnet ut at drikkevarene var gode også, for ingen hodevondt..... bare trøttitrøtt:-)

Skrevet

Hehe... jeg måtte ta meg en dupp midt på dagen... Sist jeg gjorde det var da jeg var gravid;=D

Men når man legger seg etter kl 04... og står og vasker opp når vertskapet står opp... ja da blir man trøtt da veit du;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...