Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Må bare si tusen takk igjen! Jeg storkoste meg og det er så deilig å føle seg så avslappet i deres selskap. Dere er gode på å få andre til å føle seg avslappet og hjemme:-) Og for et nydelig hus dere har - jeg har skrytt og skrytt til sambo, og fortalt om deilig mat - for gjett hva han spurte om da jeg kom hjem;-D Hihihi...sa det jo! Dere er noen flotte mennesker! Neste gang ville han også bli med:-)
Karomamma Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Ja, jeg skriver under her sporenstreks!! Tusen takk for invitasjonen, et var veldig koselig å få lov til å være med og feire deg, småen!! Og herlig å være sammen med dere andre jentene "herfra". Hver gang Hyggelige og morsomme venninner du har og en knakende grei mann altså Jeg sov godt som bare det på det rooooosa rommet til lilleSnulder. Det var fint å se henne også, hun er ei skikkelig godjente, Akkurat som mammaen We sneiks
♥Snulder Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Tusen takk for at dere kom!!! Jeg hadde en knakende festlig aften:=) På jobb i dag så har de andre festdeltagerene skrytt dere opp i skyene! "For noen morsomme og herlige damer" er kommentarene;=) Tegnspråk-undervisningen med Karomamma på terrassen er bare en av episodene vi har ledd høyt og lenge av i dag;=) Spesielt morsomt hadde vi det da Øyvind stakk innom kontoret:=D I tillegg så har det kommet så mange kommentart om at MSB må være min yngre og litt kortere tvilling;=) Neste gang så tar dere med gutta på tur ut i ødemarken! Da kan vi spise og drikke godt og le ut i de små timer... igjen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Hahahahaha, Øyvind ja:-) Det er gutten sin det;-D Utrolig artig med sånne kvelder hvor latteren sitter løst og alle er blide og glade:-) Du har jo noen herlige kolleger og!!! Ja gutta tar vi gjerne med:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Ja jeg storkoste meg jeg også....... selv om det er din skyld at jeg er trøtt ennå;-) Jeg måtte også skryte av huset, for jeg digger hallen deres.... Jeg har funnet ut at drikkevarene var gode også, for ingen hodevondt..... bare trøttitrøtt:-)
To old for fun? Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Hehe... jeg måtte ta meg en dupp midt på dagen... Sist jeg gjorde det var da jeg var gravid;=D Men når man legger seg etter kl 04... og står og vasker opp når vertskapet står opp... ja da blir man trøtt da veit du;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå