Gå til innhold

Argh! Bestilte pizza klokken 1917!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt ikke kommet hit den, så jeg ringte og hørte jeg, joda, dem har vært her og prøvd å levert men det var ingen som åpnet døren, de hadde visstnok prøvd å ringe og, men ingen som svarte telefonen heller!! Har for f**** sittet å ventet siden jeg bestilte den jeg, vært hjemme hele tiden og telefonen har vært ledig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har de nok vært hos naboen...

Vært borti det samme og da hadde de levert den til noen med samme gataadresse i en annen bydel! Og de hadde tatt imot de, og betalt!

Makan sier jeg bare...

Skrevet

Men de hadde ringt meg også, men ingen som svarte?Hallo??? Telefonen har vært ledig siden jeg ringte og bestilte, det har ikke vært én lyd på den i kveld! Ååå så utrolig irriterende! Har bestilt en annen plass nå, håper det går rimelig kjapt for nå er jeg sulten!!

Skrevet

Åh... sånt er jo dødsirriterende da!!! Bli morsk mot dem og ikke bestill fra dem neste gang =))

Skrevet

høres ut som en standard unnskyldning når de har glemt av deg syns jeg.

Skrevet

Kan love deg jeg var morsk mot dama i telefonen! Blir nok ikke å bestille der igjen med det første nei. Ikke kunne dem komme tilbake heller nå, for utkjøringen stengte om 20 minutter. Kan nevnes at vi bor 15 minutters gange fra restauranten....

Skrevet

Så frustrerende!

Håper den du får nå er god da :o)

Skrevet

Jeg jobber (er sjef..) på en slik plass, og jeg skjønner godt at du blir sur, for slikt skal ikke skje, og fryktelig dårlig at de ikke kjørte ettersom det var deres feil.

Feil kan skje, feil adresse/tlf nummer eller noe, men da må man kunne rette opp i det å kjøre ut en gratis pizza som plaster på såret etter min mening, det hadde i alle fall jeg gjort om noe slik hadde skjedd hos meg.

Skrevet

Skjønner veldig godt at slilke feil som feil adr/tlf nr lett kan skje, men jeg ringte for første gang til denne restauranten i dag, og leste opp både adr. og tlf nr. til dem, før de gjentok det.

Har iallefall fått og spist pizza fra en annen kjede nå, så nå er jeg mett og fornøyd :) Men kommer nok ikke til å bestille flere ganger (iallefall ikke med det første) fra første stedet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...