Gå til innhold

Fader, nå gikk kjøleskapet til dundas her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk at det skjer på helg da:(

Noen som har forslag til et bra kombiskap på rundt 2 meter,og som ikke koster skjorta nå før jul? Må nok ut å handle i morgen gitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha automatisk avriming i frysen=dyrt. Hvis ikke, har elektrolux et hvitt 2-metersskap som koster ca 4000 kr. Sikker på at det røk, forresten? jeg trodde mitt røk, men det har bare laaange pauser hvor det er stille...

Skrevet

vi har et kjøleskap fra elkjøp eller expert til 2800 som vi fikk i gave i fjor. det var samme tilbud på dette skapet nå så jeg i en reklame. det er bare 175 høyt men romslig nok.

Skrevet

Jepp. Kom hjem i går kveld og da var det vann i bunnen, og det var varmt inni der. Tørket opp og så satte det igang igjen å gå. Ble kaldt,i dag tidlig var det varmt igjen. Og har vært slik i hele dag. Skrudde det på max,og det starter ikke igjen. Fikk ut all maten,og kastet masse. Da var det 20 grader inni der,men starter ikke igjen . Nåja, det får bli julegaven til oss selv i år tenker jeg. :)

Skrevet

Ikke kjøp Zanussi... ellers kan du kjøpe hva som helst. Men det er vanskelig å anbefale noe for alle har forkjellige løsninger som passer ulike personer best.

Men der igjen, 2 meter skap er ikke så mange av, så da har du kanskje ikke så mange valg til den høyden og de koster ofte mye mer enn standar høyden. Det mest vanlige er 180-185cm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...