prinsessemor123 Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 lapper med kjekke ting man skal gjre den dagen, eks. bake pepperkaker, gå på juleforestilling osv. Små dyr kan jo også være kjekt.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 tannbørste sprettball såpebobler prompepute maleskrin fargeblyanter tegneark med farga ark puslespill dvd (jeg har kjøpt noen dvd-er til 35 kr, som han skal få på julaften, og kanskje en lørdag eller 2.) Min blir 3 i desember
gravid igjen :) Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 se her så mangen koselige tips skal snart til innkjøp, og da er det greit og ha en liten plan over det hele hehe gleder meg masse til han skal få denne kalenderen. det blir en koselig tid før jul
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Har du julekrybbe? Guten min får figurane som skal inn i julekrybba, så der er 12 problem løyste i ein fei. Han har fødselsdag i desember, så då får han litt sjokolade, og elles går det i aktivitetslappar, småbilar, rosinøskjer og ein og annan sjokolade.
Krusemynthe Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Kinobilletter Tøffe truser/boksere Sokker/strømpebukser Såpebobler Puslespillbiter (ikke alle på en gang) Boble-bad (hvis dere har badekar) Store tusjer (det er ofte en ny og inspirerende erfaring for 3åringer å få bruke tusj)
mai mammaen til to Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 jeg så på en nettbuikk, helt i 100, at de selger noe greier man kan ta i badekaret slika t vannet blir gult, grønt osv... det tenkte jeg å gi til snuppa på 2.5 år.. i tillegg så tenker jeg en liten sjokolade i helgene... og noen klistremerker, glitterlim osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå