Gå til innhold

Noen som kan noe om tyren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tyr. Født 22. april.

Lurer litt på hva som er typisk for tyren, både med tanke på personlighet og utseende, verdier osv.

Hvem man passer sammen med.

Altså generell informasjon om tyren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bok som heter stjernetegn er fin hobbybok synes jeg. Der står det om alle stjernetegn fra de er barn til voksne, kvinner, menn, hvordan de er i arbeide etc.

Jeg har to tyr jenter samt at jeg koser meg med astrologi.

Tyren er et jordtegn, sammen med jomfru og steinbukk. De andre er enten ild tegn, vann eller luft.

Tyren er snill og rolig så lenge de ikke blir dratt i hornene. Jeg har lært meg å være tålmodig med tyrjentene mine, noe jeg egentlig ikke er overhodet! Tyrer liker å se "hele" prosessen. Ha en enkel klar oversikt. Med mine jenter blir det slik; jeg forteller de alt som skal skje slik at de har overblikk. Ikke det "raskeste" tegnet, men jobber jevnt og trutt og har en tyr først kommet i gang kan de holde på lenge. De liker å nyte "materielle" ting, alt fra mat til og ha ordentlige ting rundt seg. Ofte kvalitetsbevisste, eller i hvertfall bevisst på at "tingen" har en funksjon. Praktiske.

Det sies at de passer bra med jomfru og steinbukk. Men akkurat den påstanden synes jeg er gørrkjedelig. De kan bli veldig sta og urokkelig hvis man har mast på de! Da er det bare en ting som kan rokke de ut, og det er kjærlige ord og "kos". Begge mine jenter kan "låse" seg, men hvis jeg da frister med kos Eks: boller og kakao e.l. forandrer stemningen seg. Kroppskontakt skal være viktig for tyrer, de liker også å ha på seg behagelige, komfort plagg.

Det står noen steder at noen ofte har en krøll i pannen og at nakken er sterk. Det med nakke gjelder begge mine. Krøll på den ene. Sterke i fordøyelsen skal tyrer også være. Anbefaler deg virkelig Stjernetegn. Skrevet av en kjent astrolog. Husker ikke navn. Ønsk deg julegave, det er superkos å lese

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Bare et lite tilleggsspørsmål; hva menes med krøll i pannen?

Nakken stemmer godt på meg også..

Kjente meg definitivt igjen i en del av det som skrives her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...