Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Var hos legen i begynnelsen av uka, og han sa at hodet var "kjempefestet". Kjente egentlig at det festet seg i begynnelsen av forrige uke tror jeg. Er 38+6 i dag... I dag har plutselig vesla ligget så mye høyere enn hun har gjort på halvannen uke, og sparkene er helt annerledes også. Jeg kjenner henne såviiidt inni der, men det er akkurat som hun har snudd seg og sparker innover eller noe sånt?? (Det er vel da man kjenner mindre til sparkene?) Det er en god del liv, men overhodet ikke så hardt som det bruker å være. Mer som det var på begynnelsen egentlig... Som om det ligger en ball med bomull imellom... Så spørsmålet mitt er egentlig: Kan de "løsne" igjen når de først har festet seg?? Lurer siden hun er så mye høyere oppe i dag. Og om hun fortsatt er festet, hvordan kan hun da få snudd resten av kroppen så sparkene blir så mye mindre tydelige?! Lure lure... (Har forresten også hatt et par kynnere i kveld som har vært mer ubehagelige enn vanlig. Og ligg vondt i korsryggen og videre oppover ryggen... Vet ikke om det er noen som kjenner seg igjen da jeg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå