LizzyG Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Trenger en god vinterjakke i år som jeg kan bruke når det er kaldt. Skal brukes både til å leke i snøen, og ha på seg når man går turer f. eks. Har en Phenix jakke som begynner å dra på årene, men den har vært veldig god å ha når den var nyere. Men skal jeg kjøpe en sånn jakke igjen, eller er det andre merker dere anbefaler?
Minnie Mom Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva Phenix-jakke er....
Blue Lady Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Ikke min stil i alle fall, men hva som er moderne nå er jeg ikke helt inne på da ) Ville heller kjøpt en Bergans (eller lignende) dunjakke
snartmammapåny Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Om det er den som alpinlandslaget hadde for noen år tilbake med spraglede farger med rosa og blått så er min mening iallefall at den er totalt NOT..haha Ellers så kommer det jo helt ann på fargen og modellen hvor HOT de er
LizzyG Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2008 Hehe... Du får de i alle farger da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå