Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne prevansjon! Noen tips..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yasmin endte med graviditet, p-sprøyte ga meg 10 kg på ræva, med spiral kan man ikke bruke tamponger og med cerazette blør jeg meg gjennom overmadrassen hver natt (selv om jeg bruker bleier!).

Piller som gir millionvis av kviser er heller ikke populært..

Hjelp meg, o vise dibber!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at man kan bruke tampong selv om man har spiral...? Jeg skal sette inn spiral imorgen og håper virkelig at jeg kan bruke tampong hvis jeg får tilbake mensen...

Skrevet

Nuvaring. Da kan man bruke tampong. Ringen setter man inn og lar bli i 3 uker, tar den så ut i 1 uke, får mensen, så sette inn ny. Genialt : )

Skrevet

Selvfølgelig! Nuvaring!! Har den noen gufne bivirkninger?

Skrevet

Jeg har hatt kobberspiral i 2 år nå og brukt tampong som vanlig. Fikk vel egentlig beskjed om å helst ikke bruke det, men det har gått helt greit. Fikk litt økt blødning i mensperioden, men ikke noe jeg synes var så altfor galt.

Skrevet

Søk på nuvaring på felleskatalogen.no. Da får du opp pakningsvedlegget : ). Har kun brukt det i 1 mnd. Har blødd litt mens jeg har hatt ringen i, men hørte at det kunne være vanlig den 1. mnd.

Skrevet

Ser de har en banner på siden her, med en PFC

Finner ikke noe prevansjonsmiddel selv jeg, så mulig jeg prøver en sånn...

Siies jo å være like sikker som p-piller!

Skrevet

Har veldig lyst til å kjøpe meg lady comt jeg også, men har ikke 3500,- i lommeboka kkurat nå :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...