Gå til innhold

Jeg må bare spørre :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer fra bligravid og er i min 3 pp, har IKM 16 okt. Når kjente dere symptomer? Og hvor tilig testet dere og når fikk dere positiv test? Må bare spørre... :) Har en del symptomer, men er så usikker..... Takk vis noen vil svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg testet 9 dager etter EL, og fikk positiv test. Men den hadde jo ikke trengt å bli positiv, for det er jo veldig tidlig!! Jeg testet fordi jeg hadde "en følelse", ikke pga symptomer. Eller dvs, jeg hadde vel litt ømme bryster, men det kan jeg også ha rett før mensen, så det er ikke det sikreste tegnet for meg hvertfall. Jeg testet et par dager på rad, da jeg ikke visste helt om jeg kunne "stole" på det, siden det var så tidlig, men den ble alltid positiv.

Jeg tror trettheten min kom ca fra da, alt jeg tenker på, måler ut fra, dagdrømmer om, prøver å planlegge etter er: "Når kan jeg sove??" =) Det er litt rart å være sånn, men dette er min tredje, og jeg har vært slik de andre gangene og. Håper det går over om en stund, som de andre gangene ; )

Jeg er litt kvalm på kveldene av og til, men kan virkelig ikke klage!! (eller akkurat nå har jeg lyst til det, for nå er jeg åh så kvalm!!). Jeg er nå 6+2, så "kvalmen" kom vel rett før uke 6. Ellers har jeg ingen symptomer nå, men så er jeg som sagt ikke så langt på vei heller...

Du kan teste med "clear blue" 4 dager før forventet mens, så det vil jo si 12. altså i dag!! Det er ikke sikkert den slår ut, men det spørs jo hvor mye hcg kroppen din produserer.

Lykke til, håper du får det resultatet du ønsker!!!!

Skrevet

Hei.

Jeg testet positiv på dag 13. (første test)

Jeg testet 1 dag før ikm fordi vi skulle på fest den kvelden og jeg ville forsikre meg om at jeg kunne drikke med god samvittighet. Men den dagen/kvelden ble litt anderledes enn vi hadde tenkt :-)

Hadde vel ikke noen spesielle symptomer da, men et par dager etter og utover de neste ukene hadde jeg mensmurringer, og ømme bryster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...