bompymamma Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Uttaler Cara som Sara, bare med "k"...
Mrs. Bouquet Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Akkurat som jeg har hørt den sammensetningen før...Altså navnet er Sara Elise men skrives Cara Elise? Jeg syns det var litt for uvanlig og blir nok litt trøbblete og ofte missforstått.
erteposen + 4 Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Kara Elise ser bedre ut, og en sikrer seg en norsk uttalelse. Kan raskt bli "kera". Navnet Kara fungerer ikke så godt på norsk for meg, liker da bedre Karna Elise.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Cara Elise var veldig fint synes jeg! Synes kanskje det passer best å skrive med K, men det er jo sen smakssak.. Forslaget om å bytte det med Karna ble jeg litt dårlig av helt ærlig, sorry erteposen
erteposen + 4 Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 he, he..smaken er som baken:) Kjenner ei lita som heter Karna Sofie. Ofte er C eller K en smakssak, men ikke med dette navnet. Det vil kunne påvirke uttalelsen. Karna er vel et navn som er på vei oppover etter Solskjær brukte det.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Synes det var fint. Ev. kan dere (som noen over her foreslår) skrive med K. Og om dere er åpne for forslag så synes jeg Karla Elise er veldig fint også, men det er litt tyngre å uttale.
Promp Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg syntes det var råfint jeg! Med C, ikke med K, heller ikke Karna (det ble for "arna")...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå