Gå til innhold

Hva syns dere om denne tankegangen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater de årene jeg kaster opp, og elsker de årene jeg ikke har kastet opp i. For meg er det krise å kaste opp i januar eller februar, fordi da har jeg allerede forsøplet hele det nye året som ligger foran oss. Det er bedre å kaste opp på slutten av et år, i november eller desember, fordi da er det kort tid igjen til årsskifte. Når jeg kaster opp så lengter jeg etter at det skal bli slutt på det fordømte året jeg er inni som har blitt et oppkastår. Når det er nytt år er jeg alltid spent på om det skal bli et oppkastår, eller et oppkastfritt år.

Hva syns dere om dette? Det høres sikkert sprøtt ut for folk flest, men grunnen til dette er fordi jeg syns det er så forferdelig grusomt traumatisk å kaste opp at det er alltid nifst å oppleve det nok en gang. Det som har skjedd i år er nært, det har jeg i friskt minne. Når noe veldig fælt har skjedd nylig, så er det nært og føles veldig truende. Men når fæle ting kommer litt på avstand, så blekner det skumle litt og da er det litt lettere å fortrenge. Hvis jeg ikke har kastet opp hele året vi er inni nå og heller ikke i fjor, så er oppkast fjernere for meg. Det som skjedde for lenge siden føles ikke så skummelt som det som er skjedd nylig. Ser dere logikken i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om du har en gryende OCD, og bør snakke med en psykolog før det går lenger.

Skrevet

Er det mange nye nick for deg, nøffemor?

Siden du legger inn samme innlegge med jevne mellomrom? Vi er noen som er lei av spy og gammelmannspratet ditt, altså!

Ikke bare spyet ditt som høres sprøtt ut. Hele deg er merkelig skrudd sammen.. Men du er god til å skape deg- det skal du ha!

God bedring i både hue og r***!

Skrevet

hahahaha..:P Så bra sagt Nunne...

Må le littegranne av denne nøffemor. Enten må hun bare være en/ei som kødder, eller så må det være noe alvorlig galt med dama..:P Lei seg for at homofile får gifte seg, spy,spy og atter spy,så forbanner hun verden pga spy, så er hun lei seg igjen...da for å ta livet av kattunger. Jeg mener... Jøss... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...