Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Betyr det at det må være den første urinen? Eller er det viktigste at man ikke har drukket og spist før man tester? Jeg spør fordi jeg vil teste i morgen, men har ikke tester og må kjøpe på apoteket kl. ni. Jeg klarer ikke å holde meg frem til dette. Jeg har IKM onsdag.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Det må være den første urinen.Det er pga at det er større sjanse for å finne hcg i morgenurinen.Når du drikker mer i løpet av dagen så blir urinen mer utvannet.Spise kan du gjøre som vanlig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg må visst ha det inn med teskje; hvis jeg tisser kl. 07.00, og ikke spiser eller drikker noe før kl ni, så kan jeg likevel ikke teste med urinen kl ni? Kan jeg tisse på et glass og teste kl ni? Hvor lang "holdbarhet" har urinen?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg testet noen dager før ikm, og den var positiv, men ikke fortvil selv om den skulle være negativ før ikm, er ikke sikkert at hcg nivået er høyt nok før etter onsd. Går sikkert greit å teste på andre urinen om morgenen også, bare du ikke drikker så mye før testen. Kjøp en dobbel pakke med tester, så kan du jo spare den andre til senere dersom den første skulle være negartiv.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Det beste er å samle morgenurinen og sette den i kjøleskap fram til diu har fått tak i testen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg må på jobb, og orker ikke vente en hel arbeeidsdag før jeg kan teste:) Takk for svar alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå