Gå til innhold

Røykeslutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å slutte og røyke og nå nærmer det seg med stormskritt, det er en røyk igjen!!! Har vært motivert lenge men merker at jeg har litt panikk, hva gjør jeg? Alle i min omgangkrets røyker men jeg vil veldig gjerne slutte. Er lei av å lukte vondt, være redd for alle sykdommene og alt som røyking fører med seg. Er det noen her inne som har noen tips eller råd til meg? Hadde planer om å putte alle pengene jeg sparer på en egen sparegris så det er en motivasjonsfaktor

Vanskelig nå, og vet det kommer til å være vanskelig og være sosial uten røyken.

HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) å gratulerer som kommende røykfri:)

jeg har selv nettop slutta å røyke, eller jeg slutta å røyke når jeg fant ut at jeg var gravid, og min kjæreste greidde også å slutte av den grunn en liten stund etterpå:)

det beste med å slutte å røyke er at røyksuget forsvinner faktisk veldi fort:) det hadde jeg aldri trodd!(og jeg røyka masse masse)

du føler deg med en gang tusen ganger friskere! du slipper å tenke på dårli røyke ånde, og at det stinker av klærne og håret ditt! røykehosten og alt slimet forsvinner ufattelig fort(om du har noe av dette da:P) du blir mer rød i kinnene, og huden og håret blir kjempeflott!! du kommer også til etterhver å forakte røyklukt! jeg selv blir kvalm med en gang! luktesansen din blir bedre allerede første dag som røykfri:) (og så mange deilige lukter som er å lukte) du får bedre sexlyst!!;) og du kommer heller ikke til å dø av noe fremkalt av røyk!!:)

ja, du trenger ikke å få panikk! er bare å ta siste røyken, og kos deg med den! men ver bestemt på at du ikke skal røyke flere! de fleste vennene mine røyker, og det kan bli vanskeli å se på dem røyke! men bare pass på at de ikke infiserer deg med den dritten etter du har slutta! og bare si klart ifra at du ikke vil bli røyka sammens med, eller bli blåst på vertfall! det er respektløst! så får de bare se så sterk du er som har greid å slutta..at de vil hive seg med dem også:-) og det går fint an å vere sosial uten røyken!! jeg ser ikke at den mangler lenger vertfall! det er deili å slutte å røyke:) lykke til!!!

Skrevet

Vil bare si at stå på, dette klarer du om du virkelig vil og ønsker det. Det er slett ikke så skummelt og eller så farlig som det kan virke i hele tatt.

Men ett råd vil jeg gi deg på veien: Kjøp denne røykeslutt boken og LES den fra perm til perm. Slutter du ikke etter å ha lest den boken så slutter du garantert aldri.

Jeg er fri nå på snart 5 uka og nyyyyyyter friheten min!

Skrevet

Jeg har også nettopp slutta å røyke, jeg røyka endel! Så virkelig frem til å slutte, ikke lukter det vondt av meg. Det gikk faktisk overraskende bra. Sliter ikke med røyksug-MEN fy søren så mye jeg hoster!!!!!! Var på kontroll idag, og legen sa at det er veldig vanlig at man får litt forkjølelse følelse når man slutter å røyke. Masse giftstoffer som skal ut..-men det blir bra etterhvert! Må bare holde ut en ukes tid med dette her! ;)

Lykke til med røykeslutten! Dette klarer du helt fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...