Gå til innhold

VENTER PÅ OKTOBERBABY............

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

nå nærmer du deg......:) kan skje når som helst nå;)

holder på å blåse bort her i elnesvågen jo..........he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hører mange sier det kan skje når som helst. Men føler det ikke sånn selv. Venter og venter og venter!! :) Været er nydelig, ikke sant? Skikkelig høstvær. Hvordan går det med deg da? Har ikke du termin nå ganske snart? eller hatt?

Gjest elissa2
Skrevet

nei, jeg har ikke termin før 14 november jeg.....og er jeg like "heldig " som alltid, så går jeg over termin denne gangen også..........

men det går bare bra med meg.....:) skal på kontroll i morgen,blir spennende.....lurer på om babyn har festa seg:)

jordmor tror jeg kommer til å føde før termin.........men det tror ikke jeg.....

Skrevet

har blandet oktober/november jeg da :-) Koselig med disse kontrollene, er like glad hver gang over å høre at alt er bare fint. Hodet hadde festa seg på min sist kontroll, så nå bare håper jeg at det blir litt fortgang i ting. Men tipper at 29.oktober blir barnets fødselsdag ja , fullmåne da. Er jo helt utrolig hvor mange barn som er blitt født i molde nå siste døgnene. Var der en tur i går.. 7 barn på 2 døgn, så er glad jeg ikke er der nå. hehe :) Du får satse på at jordmor har rett ;D

Gjest elissa2
Skrevet

min lille gutt har bursdag 29 oktober:) morsomt om du hadde fått den dagen:)

ja, tror det har vært litt hektisk på fødeavdelinga i molde i det siste ja:)

får satse på at det blir roligere der,,,he he

er formen din fin da? vært bra hele svangerskapet???

Skrevet

Vil ikke vente så lenge da:p Hehe. Blir vell roligere.

Formen er igrunn grei, men er en del plaget med bekkenet. Vondt hele tiden. Men ikke noe jeg ikke overlever. Har hatt mye mensmurringer og sånne modningstegn i det siste da. Så det er bare vente å se :) Er formen din fin da? bare 1 mnd igjen du nå =)

Gjest elissa2
Skrevet

Ja, formen min er fin den:) har hatt en runde med høyt blodtrykk og eggehvite i urin og slikt, men det gikk tilbake. hadde svangerskapsforgiftning sist svangerskap, så lege og jordmor var redd det var det som kom denne gangen også,men gådd bra så langt.

ellers er jeg også plaga med bekkenet, og derfor 100% sykemeldt.........så savner å jobbe nå.....ja har igjen 1 mnd, og det går fort:) vet du om du får gutt eller jente?

Skrevet

Nei, vi ville vite det i begynnelsen, men babyen ville ikke vise det. Har tilsammen vært på 4 ultralyder nå, å babyen viser det rett og slett ikke. Så jeg får bare vente i spenning. :-) Hva venter du?

Gjest elissa2
Skrevet

ultralyd viser jente, men vi venter å ser til babyen kommer. ultralyd kan jo vise feil.....har du spurt inne på spå/horoskop da?

der sa ei spådame at jeg får jente og ei anna spådame sa jeg får en gutt...så dette blir spennende å se:)

Skrevet

Nei, har ikke spurt noe sånt. Har prøvd med gullring, å den sier jente. Hehe. Har lagt de tankene dø, for jeg vil ikke bli mer forvirret nå. Kan være fint å få vite når man får barnet på magen også da :)

Gjest elissa2
Skrevet

ja det er sant:) er jo uansett ikke lenge igjen til du får babyen:)

gleder meg til jeg får min baby:) men gleder meg ikke akkurat til fødselen..........

Skrevet

Rart å tenke på at det er bare 14 dager til termin. Men jeg kan jo gå gravid i 1 mnd til enda. *håper ikke*

Jeg gruer meg kjempe masse til fødselen. Vet ikke helt om jeg kommer til å greie det, begynner å får den angsten. Jeg ser på meg selv som ei jente med veldig lav smerteterskel, å tror jeg kommer til å få det verre enn alle andre*så klart*. hehe. Derfor håper jeg at den bare kan starte snart, slik at jeg slipper å tenke på dette hver dag. Har sååå lite lyst å føde nå.. Men vil selvfølgelig møte den lille da, å det gjør jeg alt for :)

Gjest elissa2
Skrevet

jeg er helt sikker på at du kommer til å greie det helt perfekt:)

og når det står på som værst, så får du tenke på at for hver eneste rie, så er du ett skritt nærmere første møtet med babyen din:)

og når du får babyen på magen, så garanterer jeg at du synst det var verd hver en smerte:)

også er det jo forskjellig smertestillende du kan få også......epidural er veldig effektiv mot smertene......

jeg fødde minstegutt uten smertestillende, og han var hele 4,2 kg. gikk kjempefint det også....og jeg har lav smerte terskel.....

Skrevet

Håper det gåt fint :) At det ikke oppstår noe under fødselen, for da kan jeg fort bli hysterisk. Kommer vell til å takke ja til all bedøvelse ja :) hehe! Hva bedriver du dagene til da? Venter bare på penger fra NAV jeg, så jeg kan ut å begynne å handle som smått til jul :-) Og ikke minst ting til meg selv nå. har ikke brukt penger på en evighet på annet en babyting :)

Gjest elissa2
Skrevet

nei jeg gjør ikke stort igrunn....går hjemme og vagger:)

ungene er på skole og barnehage......

jeg har pusset opp en del i huset da.....fort gjort å kjede seg og være litt for impulsiv...he he

julegavene er jeg ferdig med.....har kun igjen til mine egne barn, og de tar jeg når det nærmer seg tror jeg:)

hva gjør du på om dagene da?

Skrevet

Jeg gjør stort sett ingenting :) Bare prøver å finne på ting for å få tiden til å gå. Derfor venter jeg bare på penger, så jeg kan begynne å handle litt :-D

Gjest elissa2
Skrevet

nav er ikke akkurat kjendt for å være så kjapp da............

off, vært mye tull med sykepenger og permisjons søknaden osv.....

er til å bli gal av...........

Skrevet

Mhm, håper de kommer før babyen er født da. Til da får jeg leve på min kjære :) hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...