Gå til innhold

strekkmerke krem

Anbefalte innlegg

Skrevet

når skal begynne å smøre seg med strekkmerke kremer? når man begynner å få mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg smurte meg kun med vanlig fuktighetskrem og har ingen strekkmerker. Har ingen tro på at dette fungerer annet enn for produsenten;o) Husker jeg kjøpte en olje på apoteket som jeg brukte noen ganger, men husker ikke navnet.

Skrevet

er ikke så flink til å smøre meg med kremer, men når eventuelt skal man begynne å smøre seg for å ha noen effekt?

Skrevet

Jeg er bare 5 uker på vei, men smører magen, og resten av kroppen inn med den nye friske dove kremen etter jeg har vært i dusjen. Vet ikke om det vil hjelpe, det vil vise seg når magen begynner å komme frem :-)

Skrevet

Nei, jeg er heller ikke det, er anonym over her, men de få gangene jeg smurte brukte jeg vanlig fuktighetskrem;) Jeg aner egentlig ikke når man kan begynne å smøre, og jeg tror heller ikke at det har så veldig stor effekt, men jeg smurte vel litt oftere når magen begynte å stramme seg, hvis du skjønner? Sikkert noen her inne som har mer peiling enn jeg:)

Skrevet

I følge de fleste leger jeg har hørt eller lest fra, hjelper det ikke med kremer. Strekkmerkene er hormonelt betingede og sitter så dypt i huden at kremene ikke trenger igjennom.

Likevel, jeg innrømmer at jeg har smurt meg.... jeg har brukt hvetekimolje kjøpt på apotek. Man lukter litt som en kornmølle, men, hehe.. Det kan vel neppe skade iallefall, kanskje masasjen hjelper i det minste?.. . Ikke er det allverdens dyr heller, den holder en stund.

Skrevet

Smører meg med vanlig bodylotion hver dag, og gjorde dette også med førstemann, ingen olje el.l. Fikk ikke et eneste strekkmerke! Har liten tro på at såkalte strekkmerkekremer/-oljer funker, fordi de mykgjør jo bare ytterste hudlag, trenger ikke inn i underhuden, der strekkmerkene evt lages. Noen er nok disponert for det, andre ikke, mener nå jeg.

Skrevet

Hei,

Vet ikke om jeg tror på ät det hjelper å smøre seg for å unngå strekkmerker. Men gjorde det med 1 mann, og fikk ikke ett eneste. Jeg brukte da bodybutter.

Lykke til:D

Skrevet

Jeg brukte Anti strekk tonic oil fra clarins. Med begge mine. Ble diger, og var 29 da jeg fikk min første, 32 da jeg fikk min andre. Da sier de jo at huden er på "retur" sånn elastistiet`s messig. Ikke fått et eneste strekk merke!! Smører meg nå med nr 3 også. Tror ikke vanlige fuktighets kremer har noen virkning.

Skrevet

strekkmerke krem har nok ingen virkning er jeg redd. kanskje psykisk. :o)

Men grunnen til strekkmerker kommer av mengde underhudsfett og hvordan dette strekker seg i forhold til magen og huden.

Men man har det jo hele tiden i bakhodet og vil at det skal funke, så smører seg alikavel :)

Jeg brukte når jeg husket det, shea body butter fra body shop, menst fordi jeg alltid har brukt denne kremen og fordi den gir glatt myk hud :)

Jeg fikk ikke strekkmerker sist, utrolig nok, for magen min var diger og stram som et trommeskinn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...