Gå til innhold

Hvor er alle ikveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste kvelden min her inne på en stund... Er det noen her med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her. Har ikke vært helt i form nå i ettermiddag, så det blir nok tidlig kveld på meg. Har forøvrig akkurat vært i dusjen og må vente til håret er tørt før jeg legger meg(har ikke føner)

Skrevet

Off så dumt du ikke var i form da..

Føner er godt å ha, den bruker jeg både på meg og lillesnuppa når vi dusjer rett før vi legger oss. Og ellers da:)

 

Nå har du noe å skrive på ønskelista til jul, hvis du ønsker deg en føne da??

 

Jeg burde også lagt meg tidlig..Men sov så lenge idag, sto ikke opp før kl 10.30..

Skrevet

Barna og jeg har vært hos min pappa på middag. Vi reiste tidlig og var hele dagen, kjempekos!! =)

 

Nå er det snart leggetid kjenner jeg. Skal på jobb imorgen!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...