Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Siste kvelden min her inne på en stund... Er det noen her med meg??
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er her. Har ikke vært helt i form nå i ettermiddag, så det blir nok tidlig kveld på meg. Har forøvrig akkurat vært i dusjen og må vente til håret er tørt før jeg legger meg(har ikke føner)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 Off så dumt du ikke var i form da.. Føner er godt å ha, den bruker jeg både på meg og lillesnuppa når vi dusjer rett før vi legger oss. Og ellers da:) Nå har du noe å skrive på ønskelista til jul, hvis du ønsker deg en føne da?? Jeg burde også lagt meg tidlig..Men sov så lenge idag, sto ikke opp før kl 10.30..
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Barna og jeg har vært hos min pappa på middag. Vi reiste tidlig og var hele dagen, kjempekos!! =) Nå er det snart leggetid kjenner jeg. Skal på jobb imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå