Ladybug~N&E Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 jeg har normalt rundt 30dagers syklus (+/- 1dag) nå er jeg sånn ca. en uke for sen. mistenker en urinveisinfeksjon da det svir noe inn i hampen når jeg tisser. er det mulig at mensen utsettes av slikt? er ikke gravid. testet neg. på fredag. i tillegg har jeg endel blod i urinen. eller dvs jeg blør når jeg tisser. (har legetime i morra for det altså...) noen som har hatt det og vet hva det er eller om det er farlig eller noe?
Solisolden Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Heisann! Jeg er veldig plaget med UVI, men har aldri opplevd at mensen har blitt utsatt av det. Men kan jo hende det kan skje? Jeg har mangen ganger opplevd blod i urinen, noen ganger ser det ut som om det kun er blod som kommer ut. Men det er heldigvis ikke farlig. Legene har i hvertfall aldri sagt noe om det når jeg har levert inn røde urinprøver. Men det tyder på at det er UVI du har.
Ladybug~N&E Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 tusen takk for svar;) regner med jeg har uvi ja, hadde resistent uvi da jeg var yngre men har aldri opplevd at jeg har hatt så tydelig blod i urinen. trodde med engang det var mensen for det var nemlig på ikmdagen at jeg oppdaget det. men merket jo fort at det ikke var fra skjeden det kom. gir uvi menslignende smerter i underlivet forresten? er som sagt lenge siden sist så husker ikke.
Solisolden Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Uff, UVI er skikkelig kjipt å ha. Jeg ble kvitt det etter at jeg begynte å ta C-vitaminer. Tar en stor brusetablett til dagen. Det er normalt å få smerter i nedre del av magen ved UVI, så det kan kankje minne om mensensmerter?? Du får ha god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå