**micke** Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 ble inspirert av linn & skrållan til å teste tidlig (selvom jeg hadde lovt meg selv å vente til ikm denne pp'en)... har ikm på tir/ons, og testet i dag morges. fikk da en 'nesten' usynlig strek på billigtesten. så testa jeg igjen i kveld, først med billigtest, fikk igjen en svaaaak strek. så testa jeg med cb dig, og der sto det pinadø gravid!!! YAAYYY nå krysser vi fingrene for at spira er sunn og sterk og blir i 9 mnder babystøv:************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! GRATULERER MICKE!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D=D=D=D=D
**micke** Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 takk jeg klarer ikke å slutte å smile!!! ble så satt ut da jeg så testene at jeg glemte noe i ovnen, røykvarsleren sto å hylte...hehehe
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Haha, så bra! Jeg er så glad på dine vegne!! Hååååper jeg følger hakk i hæl!!!!! Jeg har blitt "kvisemonster" nå, så håper det er et tegn.....men veeeldig forberedt på at tr kommer neste helg....
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så mye! Du er heldig du. Bra du testa tidlig da;) Jeg har ikm før tirsdag om en uke... en laaaang uke...
**micke** Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2008 jeg håååååååper jeg får følge av deg inn på 1. tri!!! krysser fingrene for deg! jeg har ikke hatt noe særlig symptomer egentlig, men har hatt et par-tre episoder de siste par ukene hvor jeg har vært litt uggen... ikke kvalm egentlig, men nesten hvis du skjønner.
**micke** Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2008 tusen takk ja, det har vært et par veeeldig lange uker. det er verste tida synes jeg, mellom el og ikm. håper bare at alt går bra nå må vi forresten få fart på oppussinga hehehe
malla85 Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Så koselig da!!! Gratulere så mye!! Har på følelsen du har vært her en stund. Prøvd lenge? Håper mange fra uke 42 kan følge etter deg til 1.tri
Amia Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer SÅ masse!! Soper inn babystøv.. Lykke til inn i 1 tri
**micke** Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2008 takker så mye ja, det rakk og varte før det endelig ble pos test på oss. nå er det vel ca 1.5 år siden vi slutta med pillen, men det er de siste 4-5 månedene vi har gjort hva vi har kunne for å finne el og alt det der verdt strevet!! håper mange uke 42-ere følger meg inn i 1 tri!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Dere fortjente virkelig en pos test nå da =D Nå skal jeg krype under dyna.. Sooove! Er så trøtt... *ruller meg rundt i babystøvet*
**micke** Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. oktober 2008 natta, sweetie sprinkler litt ekstra østover i din retning
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. oktober 2008 #13 Skrevet 12. oktober 2008 *fanger babystøvet som kommer svevende* ;-) Skal henge opp "babystøv-fanger" utenfor soveromsvinduet.. :-P
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. oktober 2008 #14 Skrevet 12. oktober 2008 ÅÅåååååh, her har jeg vært borte fra nettet en hel dag, og kommer tilbake til dettte! GRATULERER, jeg er *så* glad! Klem
**micke** Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. oktober 2008 hehe, pfeew du er morsom! *ler* takk, A! det har vært en god dag her i huset
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 13. oktober 2008 #16 Skrevet 13. oktober 2008 åååååååå Micke,da sees vi på 1 trimester;) dette blir artig;) Jeg har jo fått helt angst for at det brått er flere der inne,etter at en her sa at siden jeg fikk pos så tidlig kunne det være to pga økt HCG. Men,testet pos 5 dager før med snuppa for 4 år siden også... Har du msn?? Legg meg til æ..så morro og følge hverandre..har vel term rimelig likt;) [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå