Spinnvild van Vetcheg Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hun som ligger der hver helg, har mange navn og engasjerer foreldre. Sånn får ikke min datter gjøre, da er det noe galt et sted, tenåringer er ikke nymfo. Hva med han som ligger oppå henne? Det er så jævla hyklerisk. Jenter må passes på og lære å ta ansvar, men for gutter er sex en naturlig del av utviklingen. Eller?
danieI Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 hadde det vært greier for deg om hun var på topp?
Spinnvild van Vetcheg Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 Det hadde kanskje vært greiere for de påstått moderne og oppegående kjerringene her inne om de hadde innsett at de har et ganske forskrudd og gammeldags syn på jenter og gutter og hva som er lov og ikke. Det er DE som gir sine holdninger videre til ungene sine: jenter skal skamme seg, for gutter er det naturlig. Jenter skal bures inne til de har lært å ta ansvar eller flyttet hjemmefra, gutter er viljeløse testoseronbomber som ikke kan kontrolleres.
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Han som ligger oppå er gjerne 30+ og burde vel strengt tatt være i stand til å ta vare på seg selv for lengst.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Men så lenge disse guttene faktisk finnes, bør man ikke advare dem mot det? Evolusjon eller ikke? Men du har rett. Jenter får mer ansvar i forhold til sex enn gutter. Urettferdig, ja. Men hvordan skal vi få endre det da? Jeg har pratet om sex, prevensjon og sånne ting med mine på 11 og 13, både når de har spurt selv og når jeg har ment at vi burde ta det opp. Jeg håper jo at de ikke blir rundpulere, men hva de gjør i baksetet på sin egen bil har jeg lite med, for da er de myndige.
danieI Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 jeg tror det er ganske mange gutteforeldre som også er bekymra for hva tenåringen driver med i baksetene rundt omkring men oki, etter å ha lest endel innlegg her inne så har mange jenter ett veldig skeivt syn på kjønnsroller...ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå