★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 dag 21 idag og min første kur... men har hatt skikkeli såre nipler i flere dager som er blitt bitte litt større!!?selve bryste er også noe ømt..kan man plutselig få bivirkninger av pergo over uker etter man har tatt tabl?? er jo ALT for tidlig med symptomer dette her.....
Sol85 endelig mamma! Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Eg e på dag 20 på første pergo kur og har også såre brystvorter! Fekk det i går, men e nok i forbindelse med EL. Hadde EL på fredag trur eg. Eg pleier å få såre/ømme brystvorter etter EL =) Eg pleier også å få ømme bryster lenge før mens, gjerne noen dager etter antatt EL. Men har ikkje EL hver måned trur eg, så e ikkje heilt sikker på desse symptomene.. =)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 pleier ikke få såre brystvorter jeg... kun hatt når jeg ammet første mann.pleier å ha kun ømme bryst en uke før ikm,,hmmm..men en gang må jo være den første så det er sikkert bare kroppen min som reagerer på kuren:) lykke til ihvertfall!!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Jeg har også laget en tråd med samme spm!! Jeg har tatt min første Pergo kur i begynnelsen av denne mnd. Og hadde EL på tirsdag, og har hatt sinnsykt ømme brystvorter siden da!! Lurte egentlig litt på om det kunne være ett godt tegn på at det kanskje har klaffet, men da vet jeg jo det, da er nok dette er ett ganske normalt sympton på at pergoe'n har gjort jobben sin og gitt oss en skikkelig eggløsning...!?!?! Kan ikke forstå noe annet..? Er jo hormoner, og dem påvirker jo kroppen..! Lykke til. Har dere forsøkt lenge? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå