Gå til innhold

Lyst på gratis gavekort? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samle poeng? Hvordan `da - hva går det ut på? Hadde jo vært ganske digg med gratis gevkort;o)

Skrevet

jeg luerer også :)

hva må man gjøre?!

Skrevet

Du registrerer deg, og ved å besøke hjemmesider, delta i konkurranser og ved å verve venner får du poeng :-)

Ganske enkelt, egentlig :-)

Skrevet

Du kan også skrive tråder på forumet og vinne poeng osv..

Skrevet

Men kan du benytte gavekortene i Norge? Litt tungvindt og måtte reise til Sverige og bruke dem!

Skrevet

Så nå får du poeng for alle som melder seg inn på via den linken ? ;)

Skrevet

Dere kan melde dere på uten min link, men da får dere ikke poeng heller (du får 50p om man melder seg på via vervelink..).

Skrevet

Det er jo bare tull, står der inne at man får 50 poeng for å melde seg inn (uavhengig av om man verves eller ikke).

Skrevet

Hva?

Har i hvert fall hørt at man får mer poeng av å melde seg inn i noens link enn å ikke gjøre det. Var derfor jeg registrerte meg gjennom en annen.. Uansett, da beklager jeg.

Skrevet

Trenger ikke å beklage, regner med at du misforsto, ikke at du mente å "lure" noen :-) Kan godt hende man får mer enn femti poeng dersom man verves (men det sto ikke noe inne på siden om det som jeg så), men det står i hvert fall at man får femti poeng for å melde seg inn.

Skrevet

Ville ikke lure noen, nei. Er langt fra såpass desperat at jeg trenger å gjøre det :-) Har allerede motatt flere gavekort derfra, vil bare at andre skal få samme gleden av nettsiden :-)

Skrevet

Registrerte meg jeg men detta var dårlige greier!!!!!!

Skrevet

Ja, altså nå som hjemmesidene ikke er oppe og går, så blir det bare verving som gir poeng..

Skrevet

oki, håpe du fikk når jeg meldte meg inn da, gikk gjennom linken din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...