Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Registrer deg her, da vel: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=36452 Har allerede mottatt et på 150,- fra Gina Tricot og et på 250,- fra H&M.. Bare å samle poeng - helt gratis - og du får gavekort
*Rutletutt* Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Samle poeng? Hvordan `da - hva går det ut på? Hadde jo vært ganske digg med gratis gevkort;o)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 jeg luerer også hva må man gjøre?!
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Du registrerer deg, og ved å besøke hjemmesider, delta i konkurranser og ved å verve venner får du poeng :-) Ganske enkelt, egentlig :-)
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Du kan også skrive tråder på forumet og vinne poeng osv..
Herlige barn har jeg fått Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Men kan du benytte gavekortene i Norge? Litt tungvindt og måtte reise til Sverige og bruke dem!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Så nå får du poeng for alle som melder seg inn på via den linken ?
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 Dere kan melde dere på uten min link, men da får dere ikke poeng heller (du får 50p om man melder seg på via vervelink..).
Line_78 Skrevet 12. oktober 2008 #10 Skrevet 12. oktober 2008 Det er jo bare tull, står der inne at man får 50 poeng for å melde seg inn (uavhengig av om man verves eller ikke).
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Hva? Har i hvert fall hørt at man får mer poeng av å melde seg inn i noens link enn å ikke gjøre det. Var derfor jeg registrerte meg gjennom en annen.. Uansett, da beklager jeg.
Line_78 Skrevet 12. oktober 2008 #12 Skrevet 12. oktober 2008 Trenger ikke å beklage, regner med at du misforsto, ikke at du mente å "lure" noen :-) Kan godt hende man får mer enn femti poeng dersom man verves (men det sto ikke noe inne på siden om det som jeg så), men det står i hvert fall at man får femti poeng for å melde seg inn.
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #13 Skrevet 12. oktober 2008 Ville ikke lure noen, nei. Er langt fra såpass desperat at jeg trenger å gjøre det :-) Har allerede motatt flere gavekort derfra, vil bare at andre skal få samme gleden av nettsiden :-)
hellohello:-o Skrevet 13. oktober 2008 #16 Skrevet 13. oktober 2008 Registrerte meg jeg men detta var dårlige greier!!!!!!
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #17 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, altså nå som hjemmesidene ikke er oppe og går, så blir det bare verving som gir poeng..
hellohello:-o Skrevet 13. oktober 2008 #18 Skrevet 13. oktober 2008 oki, håpe du fikk når jeg meldte meg inn da, gikk gjennom linken din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå