Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

drittungen sover

drittungen sover

drittungen sover

sjokolade og potetgull

jobben

kjæresten

 

forresten så burde kjæresten stå over sjokolade, men orker ikke å rette det opp :-)

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Kommer ikke på så mye elskverdig. Men om det må være noe;

 

Joggetur i "skogen".

Fin sang.

Skrevet

Fine unger.

Fint vær.

Løpe lenge.

Ligge på sofaen og stønne av å ha løpt lenge.

Åttitallsbarbier.

Trøsteshopping som faktisk to dager etter fremdeles virker.

Skrevet

Hva har ungen gjort av type dritt i dag, da? Pass på så ikke en dibber melder deg til barnevernet, tenk å si sånt om sitt eget barn *fnis*.

Skrevet

hun har bare vært....ett jævla mas og gnål i dag

men dagen gikk uten at vi drepte hverandre og da er jeg fornøyd vøtt

 

dibbere? de er jo milde ..jeg får aldri pes for sånt....hehe

 

du har 5-åring du også har du ikke? og har hun hull i ørene?

Skrevet

Ja, og nei. Og sånn skal det vedvare en god stund til, selv om hun synes at hull i ørene er fint.

Skrevet

Min 5 åring har hull i ørene:-)

Skrevet

min har ikke og skal heller ikke få på mange år

 

Skrevet

Nei,nei. Men jenta mi har og det er kjempe søtt;-)

Skrevet

hver sin smak :-)

min datter er naturlig vakker og trenger ikke bling i øreflippene for å være kjempesøt

Skrevet

DU!! Den der var litt i overkant frekk syns jeg.

 

Selvfølgelig hadde gullet vært like søt uten. Bare litt ekstra nydelig med;-)

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...