Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Sønnen min tok tlf. min tidligere i dag.. Å han ahr fått på noe greier jeg ikke vet hva er.. Har ikke brukerhåndboken heller.. Men det står en rød firkant med bokstavene RRS i venstre hjørnet, men en grønn hake på høyre siden.. Hvordan får jeg dette bort? Er det noe internettgreier? Håper ikke det koster penger for det har stått på i hele dag.. =S
nov007 sin nappy Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 RSS er en måte å "abonnere" på nettsider. om dette er noe som står på konstant tviler jeg på, men det er klart at når man sjekker "RSS feeden" må den(mobilen) på internet og da må du betale.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Hvor dan du slår det av kommer an på telefon, hvilket merke... Mest sansynlig under Program eller instillinger og deretter kommunikasjon..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Den har stått på konstant i hele dag jo.. Hjelpes omdet koster penger! Har sony ericsson.. Så om noen vet hvordan jeg får den bort setter jeg stor pris på svar! Takk for svar!
nov007 sin nappy Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 har ikke peiling hvordan du skrur den av. men jeg ville fått ordnet dette så snart som mulig. i verstefall sjekker mobilen internet med jevne mellomrom for å oppdatere infoen om de nettsidene som RSS tjenesten er satt til å sjekke.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Okey, takk for svar! Får bare slå av tlf. til i morgen da, å ringe telenor..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 ÅH! Detta lurte jeg på og. Men fant akkurat ut hvordan jeg slår den av:D
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Du kunne ikke ha slengt med en forklaring på hvordan du fikk den av da? Eller du skulle kanskje bare prøve å provosere?
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Se øverst til høyre på DIB/BIM-siden, så finner du mer forklaring! http://www.klikk.no/article225392.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå