gullgutten_min! Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 hei! jeg har begynt å skjønne at det må være noe mat jeg reagerer på. ikke allergisk men kanskje mer matintoleranse... sliter så sinnsykt med oppblåst mage og vanvittig mye luft i magen som bare må ut!! og det er ikke noe moro!! klarer holde meg til jeg er ett sted alene men fy så slitsomt... har forstått at det kan være lurt å holde seg unna gluten og mat med for mye fiber. gikk over til å spise ryvita knekkebrød og da tok det bare helt av !!! da var magen ti ganger verre enn normalt!! skikkelig pinlig! har noen av dere noen tips og råd... gjerne også noe som er litt type slankemat.... skal ned noen kilo også...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg sliter med det sammen, men jeg må i tillegg bæsje i tide og utide. Det kommer akutt og det kommer NÅ. Det er et mareritt. Har vært hos legen og der har de tatt blodprøver for å teste diverse intoleranser. Men har du tenkt på melk da? Jeg er på det nivået at jeg knapt tørr å spise noe, og da går en ned i vekt og. Problemet er bare at man er konstant svimmel og uvel i tillegg. Prøv å se på melkeprodukter, kanskje det kan ha noe med saken å gjøre.
gullgutten_min! Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 melkeprodukter har jeg ikke tenkt på! spiser jo masse norvegia ost som pålegg. og en og annen yoghurt! takk. da skal jeg kutte ut det en periode!! det med å bæsje kjenner jeg meg også igjen i... uff det er ikke noe moro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå