Mamman_til_Adine <3 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Har 14 dager igjen :-) Sitter bare i sofaen og spiser snop. Har vaska leil og pakket baggen. Flere som bare venter på at ting skal begynne å skje? Å er det noen som har hatt mye "falske" tegn på fødsel?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Har 17 dager igjen til termin jeg.. Har ikke pakket annet enn noen klær til babyen. Resten skal jeg alltids få med meg i farten... Jeg har endel kynnere og har trodd etpar ganger at det lignet på rier,men har avskrevet de som kynnere. Og det har jo vist seg å være rett da.... Snop klarer jeg stort dett ikke. Blir megadårlig da. Har såvidt plass til mat for tidem jo. Blir mett av å se på maten nesten.. Er en smule lei,men det er jo litt tidlig å bli lei allerede nå,2,5 uker igjen liksom..
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har hatt mye sammentrekninger i livmoren kjenner jeg, men jeg vet ikke helt hvordan disse kynnerene skal kjennes ut som Jeg har behov for snop hele tiden, men uansett hva jeg spiser, så er vist babyen veldig liten. Greit å vite at den ikke blir så stor pga meg da Er lov å være lei, sitter bare å håper og håper jeg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå