Gå til innhold

Flere med rundt 2 uker til termin ?? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 14 dager igjen :-) Sitter bare i sofaen og spiser snop. Har vaska leil og pakket baggen. Flere som bare venter på at ting skal begynne å skje? Å er det noen som har hatt mye "falske" tegn på fødsel? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 17 dager igjen til termin jeg..

Har ikke pakket annet enn noen klær til babyen.

Resten skal jeg alltids få med meg i farten...

Jeg har endel kynnere og har trodd etpar ganger at det lignet på rier,men har avskrevet de som kynnere. Og det har jo vist seg å være rett da....

Snop klarer jeg stort dett ikke. Blir megadårlig da.

Har såvidt plass til mat for tidem jo. Blir mett av å se på maten nesten..

Er en smule lei,men det er jo litt tidlig å bli lei allerede nå,2,5 uker igjen liksom..

 

Skrevet

Jeg har hatt mye sammentrekninger i livmoren kjenner jeg, men jeg vet ikke helt hvordan disse kynnerene skal kjennes ut som :)

Jeg har behov for snop hele tiden, men uansett hva jeg spiser, så er vist babyen veldig liten. Greit å vite at den ikke blir så stor pga meg da :)

Er lov å være lei, sitter bare å håper og håper jeg også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...