Gå til innhold

Hvilken parkdress har dere til 1-åringen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere vil anbefale for meg? Har kjøpt en Helly Hansen K Mount Skisuit, men den er i str 86 og for stor for jenta mi ennå. Må ha noe annet nå som hun skal begynne i barnehage.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da starter den evinnelige debatten igjen...........

Jeg har Troll Classic i str 86. Kjøpte den i fjor høst til gutten min som da akkurat ble ett år. Han har nå fylt to år og bruker fortsatt samme dressen.

Denne dressen er enkel å heise litt opp på hoftene, den har gode stramminger rundt armer og bein slik at den tåler å være litt stor.

I tillegg er den tynn, vann og vindtett også har den ullfor inni. Så vi har kun hatt denne dressen: Tar ut foret på høst og vår og har den i når det blir vinter.

Ser ut som om vi ikke trenger å kjøpe ny dress før til neste høst faktisk.

Så da ble det plutselig en 'billig' dress på 6 sesonger.

Det som er mest genialt med den er at den er såpass tynn at den er lett å bevege seg i og det var viktig for oss i og med at vårt troll ikke gikk da han begynte i barnehagen. Ser og at han har hatt mer bevegelighet i den i vinter enn mange av de andre michelin mennene i barnehagen.

Skrevet

Vi har Reimatec vi, TO stykker for sikkerhetsskyld. Begge er arvet da, ene arvet fra storesøster og den andre fra datra til ei venninne.

Men vi er kjempefornøyd med Reima, ihvertfall vinterdressene. Men er det en vår/høstdress du mener, så syns jeg Reflex sine til halve prisen er like gode. HH syns jeg er så stive, ihvertfall de med gummi.

Skrevet

Jeg har en Reflex-dress i 74 til jenta mi på 14 mnd. Den er litt stor, men det går bra;o) Har en Reima tec i 80 etter storebror som hun skal bruke når det blir kaldere (men det blir sikkert altfor stor...men det får bare gå;o))

Skrevet

Gutten min har Reimatec.

Veldig fornøyd med den.

Skrevet

Hadde samme. Brukt til 2 gutter, og den sparer vi til nr3.

Skrevet

Reima tec. Synes denne er best til små barn siden den er helt, helt vanntett, vindtett, puster, er veldig myk, varmeregulerende og veier nesten ikke noe og har glatt for. Hadde den bare vært mer slitesterk også skulle jeg brukt den til de største og, men den holder ikke til større barn, i hvertfall ikke veldig aktive større barn...

Vi har prøvd HH og har nå reflex til de to eldste, men jeg er _ikke_ fornøyd med disse, de er ikke laget for vestlandsvær i hvertfall.

Skrevet

Mikk line, hadde i to vintre både da hun var ett og to og vi fikk masse skryt i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...