Gå til innhold

ENDELIG! Jeg har født 10.10.08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig var den store dagen kommet! Filippa kom til verden fredag 10.10.08. Hun er 3460 gr og 50 cm lang. Hode er 35 cm. Lang og slank og selvfølgelig verdens vakreste ;)

Som mange kanskje har fått med seg så var det et planlagt keisersnitt og det gikk helt etter oppskriften. Jeg er i super form og er oppe og går i dag og har fått mye besøk på sykehuset allerede. :)

Det er et liiiite bilde av oss under profilen ;)

Jeg fikk med meg at N-80 også fødte 10.10! Gratulere!! :) Nå må jeg klikke meg bakover på sidene og se hva annet jeg har gått glipp av siden fredag ;)

TUUUSEN takk for meg, jenter! Det har vært så koselig å holde følge med dere, og spesielt vi som har fulgt hverandre siden 1. tri :o)

Lykke til videre!

klem fra ChellBell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Så jo uforskammet sprek ut på bildet! :)

Skrevet

Gratulerer sà mye med lille jenta di!!

Nydelig bilde av dere! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Helt enig at du så utrolig sprek ut på bildet!

Nå får dere bare kose dere!

Skrevet

gratulerer med fødselen!!!

hvordan var det å få planlagt keisersnitt? fikk du lillegull opp på brystet? Hvordan var opplevelsen med keisersnitt?

skal ha planlagt keisersnitt 27. november og har hatt ett akutt keisersnitt før i narkose. Men jeg er så spendt på hvordan det vil bli med alle i grønt rundt meg og hvordan det er å operere ut barnet liksom.

gratulerer igjen!!! Fantastisk!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Filippa:)

Har vært veldig koselig å ha deg her inne - lykke til og kos deg masse med lille jenta:)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Så flott at du hadde en positiv opplevelse med KS, selv var jeg ikke så begeistret men ville ikke skrive for mye om det negative her inne ;) Bare 3 dager til termin her, så spennende tider! Hvis det ender med KS igjen får jeg håpe det blir mer som din opplevelse :D

Skrevet

Gratulere så mye :-))

Nydeli bilde av dokker!! ;-)

Kos dæ masse me jenta di ;-)

Gjest elissa2
Skrevet

gratulerer masse med den nydelige jenta di:)

masse lykke til videre:)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta:-)

Skrevet

gratulerer så mye, heldiggris=)

og så fint bilde av dere, nydelig dame du chellbell, og nyydelig baby=)

Skrevet

gratulerer så masse!!!!!! kjekt å høre at alt står bra til:) Og at alt hadde gått over planen.

Flott bilde av dere da:) Nydelige begge to:)

Lykke til videre:)

God klem:)

Skrevet

Gratulerer så masse!! Godt å høre at alt er bra med dere og at du hadde en fin opplevelse.

Nydelig bilde av dere! Kos dere masse fremover :)

Skrevet

ÅÅÅÅ så kjekt Chellbell:-) Gratulerer så masse med prinsessen din!!!!! Flott at alt har gått så bra! Masse lykke til framover, og kos dere max:-)

Skrevet

Der var hu ute ja:) Godt å høre fra deg:)

Gratulerer så masse me lille jenta:)

Masse masse lykke til videre:)

Skrevet

GRATULERER ChellBell!! Har tenkt masse på dere, så flott å lese at ks gikk bra, og at du er oppe og går og ikke gråter;) Også så fin dato Filippa fikk bursdag på da=) Kos deg masse framover, nå går du virkelig noen spennende uker og mnd i møte!! Håper jeg selv følger etter om ikke så aaaltfor lenge da.. :)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med gullet ditt!

Vi fikk 10.10.08 prinsesser,vi :-) (og sikkert flere med oss...)

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer!!! Kos dere masse framover:) ENDELIG fikk kjæresten din ha deg for seg selv;)

Filippa var forresten et kjempefint navn!!

Skrevet

gratulerer kjempe masse :D

Bra alt gikk slik det skulle ;)

Dere må nyte dagene sammen, og masse lykke til videre =)

Skrevet

Gratulerer :-D Kos dere!

Titter fortsatt innom for ä holde meg oppdatert om hvem som hat födt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...