Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn oss som er så godt som ferdige med julegaveinnkjøp og rundvask til jul?

Med termin i slutten av november er vi glade for å ha gjort unna alt dette nå og bare kunne se fram til å kose oss i førjulstida :-) (dvs slippe springe rundt i julerushet med en liten en) Julestria kan være tøff nok uten små barn, melkespreng og sår i musa... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har planlagt alle julegaver ihvertfall. skal lage de fleste selv, men må vente en stund før de er helt ferdige.

Rundvasken tenkte jeg å fordele utover hele november. har termin 12.des, så regner med å være ferdig til da :)

Gjest elissa2
Skrevet

vi venter baby nr 3 nå i november, og vi er ferdig med alle julegaver og strax ferdig med nedvasken.....:) så vi skal bare slappe av og kose oss med lille nurket og de 2 guttene vi har:) så utrolig deilig å slippe å stresse med julehandel, :)

Skrevet

Begynt på julegaver i alle fall, men må få med meg noe av julesjarmen. Det går helt fint med en baby. Vi har jo heldigvis pappa hjemme. Også tenker jeg som så, at om vi ikke rekker alle gavene, så får folk tåle det. Det er mor, far, søsken og ammetåke som går først i år.

Rundvaska tenkte jeg at jeg skulle ta i slutten av November,så settes kanskje ting i gang. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...