☆twinkle twinkle Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 er i uke 38+6 sklei ute og datt på skinka..Det gikk bra og jeg kjente jo liv ganske fort etterpå ,men nå begynner ryggen å verke og(og skinka men det har den gjort hele tiden etter fallet) jeg har vonde kynnere.. Noen som tror dette kan starte en fødsel?
☆twinkle twinkle Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2008 ingen som har erfaring?
mini nr to på vei Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Du er jo langt nok på vei til at fødselen når som helst kan starte,uten at det gjør noe Jeg har hørt at hopping kan starte fødsel... (husker jeg kjørte fort på fartsdumper og fort med båt i bølger, for å prøve å få igang fødselen sist...) Kan jo hende at fallet "ristet" igang fødselen. Lykke til håper du ikke skadet det selv i fallet!
☆twinkle twinkle Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 takk for svar. : ) jeg har vondt i ryggen og foten men ikke så mye kynnere lenger så jeg går nok i to uker til sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå