Mockanin Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hva kan man gjøre for å slippe unna mensen helt for alltid? Jeg har tidligere brukt depo porvera som prevansjon og mistet da mensen helt, men legen min nekter nå og gi meg denne. Jeg er helt klar på at jeg ikke skal ha flere barn, føler meg helt ferdig med det. Mensen er en pest og en real plage for meg rett og slett. "Nøkke" ut hele "greia" inn i der kanskje?? Tips mottas med stooooor takk!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Du kan prøve med cerazette p-piller.
iznogood Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Hormonspiral gjorde det for meg :-) Ikke antydning til mensen noensinne - ikke PMS, ingenting. Vidunderlige verden! Men den funker ikke like bra for alle når det gjelder å slippe mensen. Tror ikke du skal vurdere å røske ut hele apperaturet, dog. Overgangsalderen er ikke noe særlig....
Sjokoladekaka Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Hormonspiral hjelper. Eller så kan du be om hysterektomi. Då fjernar ein livmora, men lar eggstokkane sitte igjen. Det gjer at overgangsalderen ikkje setter inn, men ein mistar mensen og evna til å bære fram barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå