lillegutt mars o7 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Har noen "baby" reimatec votter fra ifjor som passer ham i år,men får de skikkelig gripetak med så tykke votter?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Til min gutt som nettopp ble to så har jeg vært og kjøpt votter på nøstebarn til en 190 kr eller noe sånt. De er ganske tynne, vindtett trekk utenpå og ullfor inni. De er såpass myke at han får godt gripetak. Forøvrig så brukte jeg hjemmestrikkede votter med regntrekk utenpå i fjor vinter. Baby reimatec vottene synes jeg ble vanskelige å gripe med, men vi bruker nok de også i år, men da helst når vi skal ake og sånne ting kanskje.
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 vitkigste er at de ikke er tykke. Da er det nesten bedre med litt tynnere votter, og ha på tynne ullvotter/vanter inni når det er som kaldest. Har hatt menage små som har vært kald oppover armen fordi vottene er så korte
Hva skjer'a?♂ Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Min erfaring er at de tar av alle votter:) har ennå ikke funnet et par som minier liker å ha på seg:)
Snupi27 Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 emilie har reima tec votter. de er veldig tynne men vind og vanntette med litt fleece inni =) veldig fornøyd med dem
Tjorven:-) Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Etter snart ti år i barnehage, med de erfaringene jeg har gjort meg der, sverger jeg til hjemmestrikka ullvotter til min mini fra februar 07. Har reimatec liggende til de veldig våte snødagene, men når det er skikkelig vinter, som det som oftest er her vi bor, er strikka ullvotter det beste! Du får også kjøpt ullvotter flere steder har jeg sett, både janus og nøstebarn haar, og sikkert noe på de store barneutstyrsbutikkene. Tynne, men varme, votter er det viktigste! Lykke til i jakten
kleenex Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Har prøvd mange, men hestra er de beste jeg har kommet over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå