Gå til innhold

Har dere høylytt sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..eller prøver dere å holde støynivået noenlunde nede, med tanke på naboer, barn etc..

Naboene våre er nemlig EKSTREMT høylytte, høres ut som om det er en disgusting fotballkamp på gang..Lurer jo litt på om de hører oss like godt, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dessverre. For det første har vi barn på rommet, og for det andre så hører man naboen snu seg i senga si. Skulle gjerne ha likt å skru av muteknappen.

Skrevet

Så dere klarer å være HELT stille hele tiden? Det er ganske imponerende :)

Skrevet

JAAA!

Må ta meg sammen når barn hjemme, men driter i naboer. Hele nabolaget har hørt meg i flere år.

Skrevet

vi tar oss sammen så godt vi greier. Stakkars barna til de som har høylytt sex. Ville blitt temmelig flau hvis jeg hørte foreldrene mine i full gang..

Skrevet

Hehe,ja..:)Jeg kan bare ikke være stille..Spesielt med han jeg har nå,sengen flytter på seg,vi faller gjerne ut av sengen.Han har to rammemadrasser som sto sammen,etter han traff meg,måtte han stripse de sammen.Så det går for seg for å si det slik;o)

Dette forekommer bare når vi ikke har barn hjemme.

Skrevet

Oh yes. Jeg har hørt mine foreldre mange ganger, var litt traumatisk faktisk. Spesielt nå jeg hadde venner på besøk, grøss!!

Skrevet

Ja, vi har vel det til tider. Ungen vår er fortsatt baby, så hun vet ikke hva det er enda. Dessuten er det ikke så høyt at hun ville våknet av det.

Men snart må vi bli mer diskret.

Vi har tilogmed hatt med en annen mann mens vi har hatt sex, mens jenta sov. Og da kunne det nok høres... ;)

Men kunne ikke brydd meg mindre om naboene. De får ta oss som vi er, eller flytte! :)

Skrevet

Vi liker jo å vise hverandre at vi har det godt under sex. Men begrenser oss litt når jenta vår er hjemme. Hender seg vi er nede på gjesterommet, for ikke å vekke henne. Hun er bare 2 år, og har aldri våket av oss, men man vet aldri. Bor på landet, så naboene hører oss ikke.

Skrevet

oh yes!

Og vinduet på gløtt.. Hender innimellom at jeg tenker på det, men stort sett regner jeg med at de ikke gidder høre etter..

Er stort sett bare alenemødre/fedre som bor rundt oss, så vet ikke hvor lytt det egentlig er.

Men det er like hyggelig stemning i gata, og alle smiler og hilser, så de bryr seg vel ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...